60

Анонимен

преди 5 години

Ами да внасяме тогава нови Лади. Костов в началото на демокрацията го беше предложил съвсем сериозно, но това никой не го помни. Има го в телевизионен репортаж.

59

Киро Кардана

преди 5 години

До ммПравителството нищо не предлага!И безлихвен заем да ти даде да си купиш един нов опел например ,колко ще плащаш на месец???Ще ти остават ли пари за вноска за колата след като не ти стигат за месечните сметки и храна??За хората с 700-800лв заплата е борба месец за месец да оцелеят камо ли за вноска за нов автомобил!За много семейства ако издумти пералнята е шок и траур в семейството защото не се знае кога ще има нова те за коли нови говорят!???

58

Анонимен

преди 5 години

Може би министъра вече е помислил за велосипеди на преференциални цени , които да могат да си закупят хората с по нисък доход.

57

Киро Кардана

преди 5 години

След увеличението ефекта с въздуха ще е обратен!Много хора ще си махнат катализаторите ,ще си шунтират ЕГР клапаните,няма да ремонтират гумучки на клапани,турбота ,дюзи и т.н и на никой няма да му дреме какво излиза от ауспуха защото вече всичко плаща едно и също!

56

Анонимен

преди 5 години

Винаги ще карам дизел независимо от данъците

55

мм

преди 5 години

До Киро КарданаСъгласен съм с вас. България много отдавна е гробище за стари автомобили. Не виждам обаче след като забранят вноса на стари дизели, какво друго ще предложат.Може би правителството ще отпуска безлихвени заеми при закупуване на електромобил.

54

Анонимен

преди 5 години

Старите коли да по надеждни ,сегашните не са коли а компютри .

53

Керосин

преди 5 години

Да се забрани на дизели и бракми с газово да влизат в подземните паркинги в мола, а също и филмите с Вин Дизел.

52

Киро Кардана

преди 5 години

Да очаквам скоро да ми наложат и еко данък и за газовете излизащи от дебелото ми черво!!Кога ям скумрия от 4 лв килото отделям много газове и тровя въздъха и мирише на умрели порове в 40градусова жега а кога ям норвежка сьомга няма газове!!Веднага да се спре вноса на скумрия и да ядем само сьомга!

51

Анонимен

преди 5 години

Увеличиха данъка на старите коли защото уж правят нещо за подобряването на качеството на въздуха. Заради това увеличение обаче никой няма да си смени старата кола с по нова. На практика правителството намери начин да вземе едни пари от най-бедните , които незнайно по какъв начин ще бъдат изхарчени.

50

Киро Кардана

преди 5 години

До ммКолега защо вече да е гробище??България ВИНАГИ си е била гробище за стари ,ударени,удавени и най -вече автомобили който не са минали немските тех.прегледи и имат проблеми се внасят тук пастират и боядисат , скрият им се дефектите и айде по автокъщите!!България няма проблем със старите автомобили има огромен проблем със заплащането на хората!!Колкото по -високи стават доходите толкова по -нови автомобили ще се купуват...нали Нено съгласен ли си с Бат Киро????

49

*

преди 5 години

Не виждам ноищо лошо в старите замърсяващи дизели,след като от у нас се внасят електроуреди втора ръка ,дрехи и какво ли още не ,незнам как не са измислили да сложат еко такса и на уредите и дрехите и по висок данък на хората който карат с гуми втора употреба внос от някъде. Нормално би било да повишиш стандарта на обществото и тогава да очакваш да секне потреблението на стари коли. *** то как да стане в държава в която цените се определят с монопол и не се регулират от държавата

48

мм

преди 5 години

На министъра на екологията не му ли е ясно ,че България е вече гробище за стари автомобили. Доходите на повечето хора са такива , че не биха могли да си купят нов автомобил. Тези мръсни дизели които биха дошли от Германия в по голямата си част са по чисти от тези които се движат тука. Като са толкова загрижени за двойните стандарти да помислят и за двойните стандарти при заплащането на труда.

47

Алекс

преди 5 години

Защо никой никъде не казва, че тези двигатели могат да работят не само с нафта?

46

Киро Кардана

преди 5 години

Тъй ли не се намери един министър с ТОПКИ да излезе и да каже ,че няма как човек с доход от 600-700 или дори 800 лв да кара нещо различно от 20-25г таралясник!!Стига сте се подигравали с хората!Обикновенния работещ българин се убива от работа да изкара пари за месечни сметки и да нахрани на примоция детето си те за евро 4,5 ми говорят!Излиза едва ли не ,че българина е някво простоо същество което не му стига акъла да си вземе една нова кола от магазина ами обича да се мъчи с 20г курници!

45

Киро Кардана

преди 5 години

Министърът на екологията Нено Димов предлага автомобилите да бъдат преоборудвани???Нено ,Нено какво ще му преоборурваш на една стара кола преди да я внесеш тук???Нов двигател ли ще и слагаш?Седалки ли ще сменяш??Предлагаш нещо а дори не знаеш какво предлагаш,когато си некомпетентен такива изказвания те паравят смешен както повечето министри като теб!Нещата са толкова простии и ясни ,че и децата ги знаят..имаш нисък доход караш таралясник имаш висок доход караш нова кола ..кратко и ясно!!

44

Анонимен

преди 5 години

няма лошо

43

Toranaga San

преди 5 години

Начи за да накарат немецо да си къпи ново ауто , трябва да му изкупят старата бръкма. И хоп айде у България .

42

Анонимен

преди 5 години

В тоя скапан вестник, освен да си избивате комплексите и да гнусите хората с анти българска пропаганда, друго може ли да правите????

41

Анонимен

преди 5 години

Защо да ги забраняват в Източна Европа, като могат да цоцат данъци от хората, които за нови коли могат само да сънуват...Но иначе всичко е точно.