24

aaa

преди 6 години

Ех ,че сте долни лъжци...

23

До 25

преди 6 години

А сегашните коли са направени от целулоза и са на платна нали. Предвид, за времето докато се ползва всяка петролка ще изгори едно 25-30 000 литра невъзобновимо гориво, а батерията се рециклира и тока е от възобновяеми просто е нелеп спора за и против.

22

Joko

преди 6 години

Няма да мине много време и глашатаите на ел. автомобилите ще разберат, че тези "екологични" коли ще създадат по-вече проблеми ( от сегашните). За ползи и дума няма да става !

21

Анонимен

преди 6 години

Не лъжете хората,че са по-еко.Батериите им да не ги правят от захарен памук и какво се отделя при производството им?А пластмасите и тапицериите им да не са от чия?Кабели и колонки за зареждане-всичко е замърсяващо производство

20

Анонимен

преди 6 години

Аз след 2 месеца си вземам чисто електрическа кола. Имам къде да я зареждам от солар. Няма да имам нито грам емисий от тогава нататък. Чакам да ми разкаже някой *** за недостатъците.

19

Анонимен

преди 6 години

То бива да се пишат глупости, но толкова елементарна статия за елколите против ДВГ, чак потриса!!! Хей, Днес, вие за какво мислите българите, че идват от Луната? Онзи ден един специалист каза, ако имаме 2 милиона елколи, ще ни трябва още една АЕЦ само за зареждането. И ако това стане, кой ще ни остави на евтин ток да се зарежда, ще стане като с горива. А ремонта на елколите колко ще струва? Някой си търси белята с налагането на елколи, като у нас стандарта е мижав и тези коли много скъпи. Кой??

18

Dobre de

преди 6 години

Ама бай *** не се интересува от здраве той си иска тройката, щото е давал пари за нея. Дали детето му ще умре от отровите, които бълва тройката му не е важно. Важното е да не се излагани да ходи само със собствен превоз на работа или университет.Да живее егоизма и непросветените.

17

шматка

преди 6 години

До 17Съвсем хипотетично.Натоварил си семейството и отивате на екскурзия.Тока ти е на финала и спирате някъде(в паркинга на някой парк) и всички колонки са заети.Какво правиш

16

шматка

преди 6 години

По манипулативна статия трудно може да се измисли.Шума на ДВГ уморявал.Какви коли карате вие бе.Моя таралясник е 2010г и не му чувам мотора а е нисък клас.Не съм против новостите но айде без толкова евтини номера.Ремонтите били по евтини.Хаха.Само да ви кажа че тези електрокари ще се ремонтират в специализирани сервизи а там вземат пари и за разговор с пазача.

15

Ангел

преди 6 години

Отворете Мобилето и ще видите ,че най-старата Тесла е от 2013 г и струва 100 хил.лв.Същия клас кола ,5 годишен Мерцедес е двойно по евтин. Представям си колко струва като нова.Сигурно 200 бона. Докато повече компании не почнат да произвеждат Електрички ,цените им останат високи което не ги прави рентабилни.

14

Анонимен

преди 6 години

Само за информация:Батериите на Тесла тежат около 550кг. двигателите и електрониката за тях са около 65. общо над 600 кг! И то през цялото време.Един 2.0 бензинов ДВГ тежи около 70кг плюс да кажем 60л резервоар, общо 130кг! Само когато е пълна колата до горе.2л дизел е към 130кг плюс горивото.Разбира се има още и стартер и охлаждене, но пак сме галеч от 600кг.Сами виждате за каква неефективност става дума.

13

Хха

преди 6 години

И някое петролно лоби пусна как имали по замърсяващ отпечатък ако ги произвеждат и ползват с ток от ТЕЦ на въглища и *** веднага налапа стръвта иподозира измама :) предвид, че батерията се рециклира без проблем, произвеждат се и се зареждат почти само с ток от възобновяеми източници а и тесла държат по 1 000 000км сметката е тотално различна :)

12

Анонимен

преди 6 години

Джендърите не обичат параходи,те искат чистота и тишина в купето на шикозния електрокар докато се мляскат с колегата от съседния офис.

11

до 10 До 9

преди 6 години

Колегата "Както се знае..." си е направил каламбур от 1то изречение, *** ти като не четеш, а първосигнално реагираш.Ел колите са супер за в града - малки растояния, ниски скорости, не разчиташ изцяло на колата - ако стане сакатлък - качваш се на автобуса, а колата блокирана за няколко часа да се зарежда.За дълги и отговорни пътувания, ДВГ е без конкуренция. И ще остане още дълго така.Фактически ел. колите освен, че са станали по-масови, не са претърпяли голямо развитие последните 120 год.

10

Анонимен

преди 6 години

Всички си мечтаят за електрокара Тесларов,да дадат по една торба с пари за снобска ламарина.

9

Анонимен

преди 6 години

Бас хващам, че всички електро хейтъри пишещи тук, карат пушещи дизеляци не по-млади от 10 години. Обаче ми говорят колко са вредни електромобилите. Гроздето е кисело приятели... имаше една приказка за лисицата...

8

Както се знае ...

преди 6 години

Както се знаае колите с ДВГ имат редица предимства в сравнение с ел.колите. Производството, експлоатацията и изваждането от употреба на ел.колите вредят повече на околната среда в сравнение с колите с ДВГ. Мощността на ел. колите е доста по-малка, зареждат се прекалено дългов време и т.н.

7

Анонимен

преди 6 години

при 1500-2500 оборота почти всяка кола модел след 90-та година е безшумна.Прав е колегата под мен.Човешката тъпотия вярно е безкрайна

6

Анонимен

преди 6 години

Първо се засилих да пиша нещо... после махнах с ръка и се отказах.По такъв ***...манипулативен начин на поднясяне на "информацията", просто няма смисъл!

5

смех и рев

преди 6 години

Гадната малка седалка и неудобния волан уморяват шофьора.А също така и натискането на съединителя и местенето на скоростният лост.Умора също предизвиква и лошият въздух беден на кислород,топъл с доста прах.А също така и нуждата да поглеждаш километражът-хедс ъп дисплей върши чудеса.Да,електрическите возила са хубави ама още малко и срещу заплащане разни учени ще кажат че възкресява мъртъвци,карат слепите да прогледнат и сакатите да прогонят.Вече стана ясно,че лекуват рак и болна психика.