31

Учителя

преди 6 години

Аварийната лента е направена за пожарни и линейки, при блокирани други ленти. Там не се спира по никакъв повод. Дори и да си с повредена кола трябва да те глобят и да ти помогнат да се изнесеш...

30

магистрала бг

преди 6 години

всеки е виждал тарикати да изпреварват най отдясно в аварийната. За съжаление контрол за това няма. Друго което ми прави впечатление е : караш с 130-140 и непрекъснато те изпреварват 30 годишни кошници пред разпадане. Да не говорим за стила присветване "изчезвай в дясно (в тира отпред примерно) защото аз идвам с 200" А това е изключително опасно. за къде бързате бе хора?и най лощото е че този с кошницата утре като се качи на бърза (лъскава на 400 хиляди) кола и той така

29

Анонимен

преди 6 години

До 26. А за какво е направена авариината лента за да те изпреварват джигитите ли? Авариината лента е направена при повреда да отбиеш и да спреш. Като гледаш по най бързият начин да се обадиш на пътна помощ която циркулира постоянно по магистралата поне така беше по бай Тошово време идват качват ти автомобила на колесара и те изнасят. А този с Аудито е нарушил правилата за движение по магистрала. Къде пише в правилника че може да караш в авариината лента? Селянду-рина обаче си е карал!

28

bahuro

преди 6 години

До Анонимен 26: Абе , в аварийната лента се спира, ако си аварирал! За това е аварийна лента! НИКОГА, повтарям НИКОГА не се кара в нея!!! Независимо колко е раздробен асфалта в другите ленти, нито колко бързаш, нито ако има опашка коли! НИКОГА НЕ СЕ КАРА В АВАРИЙНА!!!

27

G

преди 6 години

До АнонименДобре де, нямаш право. Какво правим, ако се повреди колата и не можеш да продължиш? Насред магистралата ли я зарязваш? Не е ли точно това предназначението - да се спре в нея при АВАРИЯ?! Спираш в нея и газ да те няма от колата, моментално излизаш зад мантинелата. В нашата дивашка държавица и малоумно общество, който иска той да си рискува живота с търсене на триъгълник в багажника и поставянето му. Най-много аварийки да пусна. Животът ми е по-мил. Сърдете се на себе си и тарикатите.

26

Анонимен

преди 6 години

До Discovery 7В аварийната лента НЯМАШ ПРАВО да спираш при НИКАКЪВ повод!!!В Италия ако спреш, след десетина мин идва полиция и НИКАКВИ обяснения не важат.

25

Анонимен

преди 6 години

Единият спрял в аварийната лента а другият го "отнесъл".?!И двете нарушения се наказват ЖЕСТОКО в Европа и са НЕДОПУСТИМИ но в земите на *** .....

24

до 23

преди 6 години

Бил е приближен на ГЕРБ, а сега е приближен на Св. Петър и Мишо бирата

23

HeinrichHimmler

преди 6 години

Шофьорът на Аудито (спортно комби) - чичка приближен на герб, вдигнал около 240km/h в аварийната лента!

22

Бай Ой

преди 6 години

Тоя с реното го е оставил без светлини, а оня с аудито е карал с 200 пиян или дрогиран и ето ти резултата! поредната Бай ганьовска история

21

Мишо

преди 6 години

Сега като не участва мотор към кого ще е хейта?...

20

House M.D.

преди 6 години

А има ли райски катастрофи?

19

Анонимен

преди 6 години

Кой е карал лудо аудито?КОЙ?Верен партиен ДРОГАР, нали?И затова е тази тайна....

18

Анонимен

преди 6 години

До Луди хораУ нас наказанието също е доста сериозно, но няма кой да го наложи. Пресен пример от Великденските празници. В участъка Пазарджик - Пловдив, докато аз преминавах имаше трима нарушители изпреварващи в аварийна лента + един тир движeщ се там, за по-удобно. Патрулната кола (от чисто новичките), която може би е назначена да контролира бе спряна на "Хепи" и блюстителите на реда дремеха вътре, щото беше бая жегичка.

17

Анонимен

преди 6 години

Въобще на магистрала си е страшно да се спира. Веднъж бях спряла в аварийната лента и един тир като мина покрай мен колата ми се разлюля от високата скорост на тир-а !оттогава НЕ СПИРАМ НИКОГА НА МАГИСТРАЛА!

16

Луди хора

преди 6 години

Говоря за Англия защото там живея от 12 години и знам за какво стана въпрос. Ако си позволя да карам в аварийната първо ще получа голяма глоба и отнемане на 3 или 6 точки. (Книжката е 12 не както в БГ 39).Там обясненията не минават. Второ няма значение ден или нощ ще ме спре патрул след 1или 2 мили, но както каза колегата по долу някому така е удобно,а контрол- да ти плюя на контрола

15

Антон

преди 6 години

До 7Ако е спукал гума, ако му е спрял моторът или свършило горивото, колата се обезопасява с аварийни светлини и триъгълник в аварийната лента на 30 м преди мястото. И всички пътуващи се изнасят веднага от колата зад предпазната ограда. Хората са го измислили в правилника. Защо се рискува живота тогава???

14

Анонимен

преди 6 години

Обвинява се "мат'рияла" на Тиквоции Великолепний. А кой продаде на мат'рияла над 250 000 книжки при Боко Първи? За 3 - 4 000 лева, кьораво и сакато се сдоби с документа и се започна масивото изтребление. Като прибавим пътната организация която е създадена да има капани за глоби и още нещо, лошата работа на КАТ, които не работят за превенция, а за наказания. Разликата богати - бедни, първите плащат и се спасяват. Вторите, каквото се случи. Управлението на МПС е отговорност, огромна отговорност!!!

13

Max

преди 6 години

Ще ви дам статистика за да разберете колко лош шофьор е Българина:За периода от 2007г. до 2017. при автомобилни катастрофи загиват между 700 и 800 човека всяка година ( по официални данни на МВР )В Холандия за същия период са около 200, при население 17 милиона.Причината е само и единствено в "материала" както казва един ваш политик, че му забравих името :)

12

В

преди 6 години

много държави (мързи ме да ги изброявам) за каране в аварийната лента цепят. Но както е известно тук липсва всякакъв контрол. Така наречените контролни органи дебнат да изкарат някой лев, а за ефективна работа не ги търси.