23

Даскало

преди 6 години

Глупаците махнаха полигона сега да махнат и кормуването и да остане само сухата теория и след 10 години и това да махнат .Плащаш и поучаваш книжка то и сега е така ,но му казват корупция.Проблема е купените книжки и малкото часове кормуване.6 месеца кормуване 3 зимата и 3 лятото всичко друго е пародия и корупция на богато.

22

до 19

преди 6 години

Разходите не са само за лечение на пострадалите и за счупени автомобили. При тежки катастрофи се вика пожарна, патрулни коли, има разходи за счупена инфраструктура, линейки и т.н.

21

Анонимен

преди 6 години

Проблема е един!Малки пътища-голям трафик!Проблема е в това ,че се опитваме да решим един Инженерен проблем с полицейски закон.Не става ,на тясно с двулентови пътченца в планината и трафика на 2 големи града и на 5 метра да сложиш радар се тази.

20

Анонимен

преди 6 години

А защо никъде не се споменава за застраховките, винетките и др. косвени данъци които са за това!?!?! Жалко Единствено и Само за всички Загинали и Потърпевши:(:(

19

Кратун

преди 6 години

Как ги сметнахте, бе? Баце като хортува само за милиарди говори, та и вие почнахте. Да речем, че ранените са около 3000 годишно. По 10 000 лева за лечение - 30 милиона. Пропуснати ползи, счупени коли - да речем по още 10 000 лв на човек. Станаха 60 милиона. Как ги докарахте до 1500 милиона? Приказки на едро, за да се дуем пред публика.....

18

Анонимен

преди 6 години

Направете ги тези Магистрали!Нали теглихте кредити ,да не почнем да питаме къде са потънали!Хемус,Черно Море...,Стига де 2020 станахме ,то има ли човек дето да не му е ясно ,че се пестят животи,пари,време.Да не говорим ,че цели региони стават по-добре икономически и вече не са изолирани.

17

ТИР

преди 6 години

Катаджиите вместо да осъществават контрол по местата с концентрация на ПТП, най-обичат да се побият с радара до табелата за изход на населено място, обикновенно прав участък без никакви признаци за урбанизация и да ловят "джигити", които си позволяват да "фучат" с 61 км./ч. Отделно системата за обучение е безнадеждно остаряла. Не може да караш курс на 1 тон кола 65 кс. и после да яхнеш 3,5 т. джип с 650 кс. !

16

Анонимен

преди 6 години

Това лято като бях в Гърция забелязах че си карат бързо като нас, в началото спазвах ограниченията, но като видях как около мен прелетяха гърци с 50-60км/ч над ограничението почнах да си карам като у нас

15

Анонимен

преди 6 години

Защо в другите страни българите спазват правилата,а тук-не?!Защото там никой не се церемони с тях,а ги одрусват яко,а ако са пияни или дрогирани-в затвора.Трябва да им се отнемат книжките и дори колите,после на проверовъчен изпит и ако пак станат джигити-отнемане на правото за шофиране завинаги.

14

Анонимен

преди 6 години

10 процента от глобата за този който свидетелства за нея. Да се легализират видео записите от регистратори и ще има нова професия на пазара :)

13

Анонимен

преди 6 години

и със 80км/ч можеш да се утрепеш, в Англия има проучване според което по-агресивните шофьори правят по малко ПТП-та, понеже вниманието им е по-изострено.

12

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 4Сега МВР-то ще поиска спешно да бъдат назначени 30 хиляди 'разводачи' - да водят 'нарушителите' за което има 'обосновано предположение' (както се изразяваше бившия им началник) за потенциално нарушение до проверят в участъка дали има такова, за което трябва да се назначат още 15 хиляди чиновника, а - забравих че трябва и една нова информационна система (една бърза обществена поръчка за некой зет или снаха).Пропуснах ли нещо? А, и 'съболезнования на загиналите' - по 'министъро'

11

Анонимен

преди 6 години

Докато една кола струва от 500-1000 лв. така ще бъде. Сега берем плодовете на купените книжки .

10

Анонимен

преди 6 години

До АнонименОт началото на конфликта в Сирия (преди 6 години 8 месеца и 6 дни) по раазлични изчисления са загинали между 96073 и 103648 цивилни, което прави средно по около 15 000 на година, а в "най-тежките години" значително повече. За 2014,2015 и 2016 загиналите по българските пътища са 661, 708 и 708 съответно. (и в двата случая става дума изрично за загинали, не за ранени). Та малко Ви е пресилена хиперболата.

9

Истината

преди 6 години

Навсякъде по света, където правилата се спазват, са го постигнали по един много *** начин - създали са убеждението, че ако шофьорът направи нарушение, то НЕИЗБЕЖНО ще бъде наказан за него. Само дето за това се иска работа, а това не е присъщо на КАТ и това е проблемът в България - неработещият КАТ. Поведението на шофьорите на пътя е пряко следствие от това какво прави или не прави КАТ. В този смисъл дали има или няма война на пътя зависи само от КАТ, а война има защото КАТ не работи.

8

Защо бе милиционери

преди 6 години

Защо отхвърлиха предложението да има ПОС терминали в патрулките и да се плащат глобите веднага на място ! Проблема е, че няма събираемост. Като те спрат 2 пъти до морето и те одрусат с по 200-300 лв бая ще се замислиш дали да продължаваш с превишаването на скоростта.

7

Чачо

преди 6 години

Овцете си избиват комплексите на пътя. Качило се секое на кола и писка че пътя е негов.

6

АНТИ

преди 6 години

Няколко милиона мишлета,Ден и Нощ на пътя се тепат,а кукловодите стоят отвъд моретатаи си потриват ръцете.

5

Discovery

преди 6 години

До 1:И като ги ремонтират? Тея "умници" като тебе да фърчат още по бързо и да се затриват още по-лесно... все пътищата им виновни за калпавото каране...

4

Анонимен

преди 6 години

Цената на войната я плащат най-напред близките,а после и цялото общество,защото институциите не си вършат работата.Тази сутрин слушах шефа на СДВР.Щели да водят нарушителите в полицията,да ги проверяват за платени глоби и т.н.По-малоумно решение едва ли можеха да вземат.1/Кой ще ги води?Трябва да са поне двама полицаи.2/през това време кой ще остане на пътя да лови други нарушители.3/Ако няма неплатени глоби ще го пуснат ли?Как в другите страни се справят с проблема,а ние не можем???