Глупаците махнаха полигона сега да махнат и кормуването и да остане само сухата теория и след 10 години и това да махнат .Плащаш и поучаваш книжка то и сега е така ,но му казват корупция.Проблема е купените книжки и малкото часове кормуване.6 месеца кормуване 3 зимата и 3 лятото всичко друго е пародия и корупция на богато.
Разходите не са само за лечение на пострадалите и за счупени автомобили. При тежки катастрофи се вика пожарна, патрулни коли, има разходи за счупена инфраструктура, линейки и т.н.
Проблема е един!Малки пътища-голям трафик!Проблема е в това ,че се опитваме да решим един Инженерен проблем с полицейски закон.Не става ,на тясно с двулентови пътченца в планината и трафика на 2 големи града и на 5 метра да сложиш радар се тази.
А защо никъде не се споменава за застраховките, винетките и др. косвени данъци които са за това!?!?! Жалко Единствено и Само за всички Загинали и Потърпевши:(:(
Как ги сметнахте, бе? Баце като хортува само за милиарди говори, та и вие почнахте. Да речем, че ранените са около 3000 годишно. По 10 000 лева за лечение - 30 милиона. Пропуснати ползи, счупени коли - да речем по още 10 000 лв на човек. Станаха 60 милиона. Как ги докарахте до 1500 милиона? Приказки на едро, за да се дуем пред публика.....
Направете ги тези Магистрали!Нали теглихте кредити ,да не почнем да питаме къде са потънали!Хемус,Черно Море...,Стига де 2020 станахме ,то има ли човек дето да не му е ясно ,че се пестят животи,пари,време.Да не говорим ,че цели региони стават по-добре икономически и вече не са изолирани.
Катаджиите вместо да осъществават контрол по местата с концентрация на ПТП, най-обичат да се побият с радара до табелата за изход на населено място, обикновенно прав участък без никакви признаци за урбанизация и да ловят "джигити", които си позволяват да "фучат" с 61 км./ч. Отделно системата за обучение е безнадеждно остаряла. Не може да караш курс на 1 тон кола 65 кс. и после да яхнеш 3,5 т. джип с 650 кс. !
Това лято като бях в Гърция забелязах че си карат бързо като нас, в началото спазвах ограниченията, но като видях как около мен прелетяха гърци с 50-60км/ч над ограничението почнах да си карам като у нас
Защо в другите страни българите спазват правилата,а тук-не?!Защото там никой не се церемони с тях,а ги одрусват яко,а ако са пияни или дрогирани-в затвора.Трябва да им се отнемат книжките и дори колите,после на проверовъчен изпит и ако пак станат джигити-отнемане на правото за шофиране завинаги.
10 процента от глобата за този който свидетелства за нея. Да се легализират видео записите от регистратори и ще има нова професия на пазара :)
и със 80км/ч можеш да се утрепеш, в Англия има проучване според което по-агресивните шофьори правят по малко ПТП-та, понеже вниманието им е по-изострено.
До Анонимен 4Сега МВР-то ще поиска спешно да бъдат назначени 30 хиляди 'разводачи' - да водят 'нарушителите' за което има 'обосновано предположение' (както се изразяваше бившия им началник) за потенциално нарушение до проверят в участъка дали има такова, за което трябва да се назначат още 15 хиляди чиновника, а - забравих че трябва и една нова информационна система (една бърза обществена поръчка за некой зет или снаха).Пропуснах ли нещо? А, и 'съболезнования на загиналите' - по 'министъро'
Докато една кола струва от 500-1000 лв. така ще бъде. Сега берем плодовете на купените книжки .
До АнонименОт началото на конфликта в Сирия (преди 6 години 8 месеца и 6 дни) по раазлични изчисления са загинали между 96073 и 103648 цивилни, което прави средно по около 15 000 на година, а в "най-тежките години" значително повече. За 2014,2015 и 2016 загиналите по българските пътища са 661, 708 и 708 съответно. (и в двата случая става дума изрично за загинали, не за ранени). Та малко Ви е пресилена хиперболата.
Навсякъде по света, където правилата се спазват, са го постигнали по един много *** начин - създали са убеждението, че ако шофьорът направи нарушение, то НЕИЗБЕЖНО ще бъде наказан за него. Само дето за това се иска работа, а това не е присъщо на КАТ и това е проблемът в България - неработещият КАТ. Поведението на шофьорите на пътя е пряко следствие от това какво прави или не прави КАТ. В този смисъл дали има или няма война на пътя зависи само от КАТ, а война има защото КАТ не работи.
Защо отхвърлиха предложението да има ПОС терминали в патрулките и да се плащат глобите веднага на място ! Проблема е, че няма събираемост. Като те спрат 2 пъти до морето и те одрусат с по 200-300 лв бая ще се замислиш дали да продължаваш с превишаването на скоростта.
Няколко милиона мишлета,Ден и Нощ на пътя се тепат,а кукловодите стоят отвъд моретатаи си потриват ръцете.
До 1:И като ги ремонтират? Тея "умници" като тебе да фърчат още по бързо и да се затриват още по-лесно... все пътищата им виновни за калпавото каране...
Цената на войната я плащат най-напред близките,а после и цялото общество,защото институциите не си вършат работата.Тази сутрин слушах шефа на СДВР.Щели да водят нарушителите в полицията,да ги проверяват за платени глоби и т.н.По-малоумно решение едва ли можеха да вземат.1/Кой ще ги води?Трябва да са поне двама полицаи.2/през това време кой ще остане на пътя да лови други нарушители.3/Ако няма неплатени глоби ще го пуснат ли?Как в другите страни се справят с проблема,а ние не можем???
Цената на войната по родните пътища – 1,5 млрд. лева на година