Това е един голям проблем в България.В България законът е врата в полето, ако искаш можеш да минеш през нея.Ето и повечето тук така разсъждавате:Не какво пише в закона, а как на вас ви харесва, как според вас трябва да бъде ...
Прави си предишния. За всяко нарушение на пътя, най-добре ще е или доживотен затвор или смърт чрез разстрел. А да видим дали някой ще шофира тогава ....
Истината е, че не скороста убива, а глупаците и лошите пътища.------Е дай като е така, да го оставим да си продължава. Щото хората били *** и нищо не можело да се направи. Лош материал били ...
До Анонимен 63Сега санкциите за нарушенията по пътищата са прекалено високи и трябва да се намалят.--------Е дай направо да станат всички глоби по 5 лв.Аз ще си карам с 200, като ме глобят ще дам 5 лв и продължавам.Така ли трябва да бъде?Я удари някой с 5000 лв. за превишена скорост, да видим 2-ри път ще превиши лиТова е закон, да не е игра на глобяванка?!
До Анонимен 59Ето едно заглавие:"България е сред страните в ЕС с най-голям спад в броя на жертвите на пътя за 2010-2011 г."Това беше когато вземаха книжки за превишение с над 30 км/ч.Изглежда има връзка!
Сега санкциите за нарушенията по пътищата са прекалено високи и трябва да се намалят. Вместо това, КАТ ни внушават, че по-високите глоби и санкции ще оправят нещата. Е, няма да стане - това го слушаме от 25 години и все не става. Трябва да се напарви както кмета на Ню Йорк напарви, за да намали престъпността, но това означава КАТ да се закрие и да се замени с нов контролираш орган с нови хора. Със сегашните хора в КАТ се видя, че нещата стават все по-зле.
Това доста противоречи на Конституцията (чл 32, ал.2) относно следенето и записването. Връщаме се в тъмния комунизъм.
Първо трябва да се определи качеството на всеки един път и да бъдат поставени необходимите знаци, а излишните - премахнати. За мен е абсурдно наличието на ограничение от 40км/ч на междуградски път, просто, защото имало отбивка. Ами променете подхода и връзката между пешеходните зони от двете страни на пътя. Уж живеем в 21 век! А ако КАТ продължават да пишат актовете избирателно, делейки ни на "наши" и "ваши" - по-добре да закрием КАТ. Отделно е безумно да се спира движението от пеши полицай!
Това за по-строгите наказания си е мазохизъм като следствие от манипулациите на КАТ. какъв е смисъла от по-строги наказания, ако те не се налагат. Щом си шофьор само от 10 години, може и да си видял колко нарушения се правят около теб непрекъснато, както и от теб самия. Ккава е ползата да се глоби прекалено строго за едно нарушения, ако не се глоби за останалите 1-2 милиона? Явно е, че е по-добре да има 1-2 милиона по-ниски глоби. При 35 години шофьорски стаж съм видял и други неща.
До До 55Хората по света отдавна са разбирали, че за да няма нарушения, трябва контролиращият орган да налаг винаги наказания при всяко нарушение и тези наказания няма смисъл да са прекалено строги------------Не, не!Точно наказанията трябва да са строги.Аз съм шофьор от повече от 10 години, към 13 ...И когато вземаха книжки за превишена скорост, аз за пръв път видях да се движат автомобили с около 100 км/ч извън града. Такова нещо аз не бях виждал преди, всеки си караше 140-160.
ПОРЕДНАТА ТЪПОТИЯ НА БАТ БОЙКО. ЧУДИМ СЕ КАК ДА ПЪЛНИМ ХАЗНАТА НЕ ОТ РАСТЕЖ, А ОТ ГЛОБИ ПО ПЪТИЩАТА. ДОХОДИ АФРИКАНСКИ, ОСИГУРОВКИ, ДАНЪЦИ, ТАКСИ, ГЛОБИ, АКЦИЗИ, ЦЕНИ НА СТОКИ И УСЛУГИ- ЕВРОПЕЙСКИ. АМИ ТОЛКОВА СИ МОГАТ КАДРИТЕ НА БКП, СЛАБИ ГЕНЕТИЧНО, НО КРАДЛИВИ И УПРАВЛЯВАЩИ С НАСИЛИЕ.
Промитите мозъци нямат свършване. Едно е какво ти внушава КАТ, съвсем друга е реалността. Човек, който използва понятието джигити, е почти сигурно с промит от КАТ мозък. Хората по света отдавна са разбирали, че за да няма нарушения, трябва контролиращият орган да налаг винаги наказания при всяко нарушение и тези наказания няма смисъл да са прекалено строги, каквито са в България сега. Ако контролиращия орган започне да наказва за всяко нарушение, "джигитите" ще изчезнат, но не КАТ може да го на
До АнонименСега КАТ щял да минава под прикритие, т.е. ще има още повече загинали. катастрофи и нарушения.---------Стига глупости.Много добра реформа са направили. С малки крачки напред и нагоре!Малко по малко се надявам, че ще изчистят джигитите от пътищата и хората ще почнат повече да спазват правилата. Надеждата умира последна :)
По принцип КАТ трябва да затварят пътища, които не отговарят на определни критерии, а неподходящите пътни знаци, трябва да са един от тези критерии.
Спира ни една патрулка и ни разправят 50 кинта глоба за превишена скорост... Казваме им, че знак за ограничение няма, а те ни отговарят, че пътя е в лошо състояние, и ние трябвало сами да се сетиме---------Мъкааа, мъкаПрепоръчвам ви книгата "Изкуството на правилното мислене" на Ролф Добели :)Също и - "Правилник за движение по пътищата" :D
Основната причина за много нарушения, катастрофи и загинали по пътищата на България е КАТ. Сега КАТ щял да минава под прикритие, т.е. ще има още повече загинали. катастрофи и нарушения.
Всички викате против КАТ, ама не само те са виновни. Обърнете внимание на ПЪТНА СИГНАЛИЗАЦИЯ за абсурдните ограничения на скоростта на определени отсечки по пътищата.Катаджиите ги знаят и се възползват от тях. ПРИМЕР : Не може да ограничиш скоростта по извънградски път на 50км. при разрешени 90км. само защото край пътя има чешмичка, а и самата чешмичка е с отбивка, която не пречи на движението. И така ... през няколко километра да намаляваш скоростта.
Пак в БГ, на път за морето (малко след Велико Търново): Спира ни една патрулка и ни разправят 50 кинта глоба за превишена скорост... Казваме им, че знак за ограничение няма, а те ни отговарят, че пътя е в лошо състояние, и ние трябвало сами да се сетиме, че трябва да караме по-бавно, въпреки, че ограничение няма.... С две думи, за да караш кола в БГ трябва да си врачка с книжка.
КАТ минава под прикритие - снима тайно и в движение