Няма места защото всеки дойде от село с каручката си , затова всяка трета кола по софийските пътища е с провинциална регистрация.Накрая да направят като в Лондон , такси не само за паркване а дори и за преминавене през централната част.Навсякъде камери , електронни стикери и контрол.Който иска да минава през центъра с кола 5 лв , в Лондон е 10 паунда , но и стандарта им е различен , така че с 5 лева за добро утро и в центъра ще се движат и преиждат само тролеи , трамваи и автобуси
Само най-голямата ***, фитболисти, борци и мутри паркират в Борисовата градина. Трябва мозъка да ти е колкото фъстък за да подкараш колата си по алеите където има деца и майки с колички.
До Софиянец от селоТова че сте 30% от населението на България не ви дава право да си присвоявате повече от половината пари на държавата. Те затова хората в провинцията са бедни. Всичко отива за вас а на другите давате само трохи.
малко са хората, които не искат да паркират нормално, но в София просто няма къде да се паркира. Кой разреши безразборното презастрояване, вкл. и строежи върху общински паркинги? Сега виновниците за проблема с паркирането ще ни глобяват, а някои даже им ръкопляскат!!!! Някой да се е сетил да промени закона, така че нормите за паркоместа при новите строежи да имат реален смисъл? Сега каква е реалността - нов блок с примерно 50 жилища и 20 паркоместа. Останалите паркират навън на улицата отнемайки
Както някой в коментарите по-долу предложи, за да се намали броят на колите трябва да се въведат по-големи данъци за семейства с 2 и повече коли.Колите с регистрация различна от "С", "СА" и "СВ" да плащат двойно по-големи такси за синя и зелена зона
Хайде да броиме колите в Борисовата градина - повече от 10 000 са паркирани. Улици в парка няма, също така е забранено за автомобили тъй като е пешеходна зона.
До Народа асвалт не ядеОх селъо селъо писна ми от вас само да се оплаквате колко сте зле. Първо това е кмета на София и се говори за проблеми те на София с паркирането. Проблеми които възникнаха заради провинциалистите които дойдоха да живеят в София. Защо не си седят на село тогава много от проблемите нямаше да ги има София.
До Анонимен 21Такива хиперболизирани изказвания са ми в повече ...Аз коли в алеите нито на южния парк , нито в борисовата , не съм виждал .. има такива в улиците до кортовете и до стадионите , но алеите са си алеи.И аз вчера излизам с колата и през 10 метра някакви пешеходци ми се разхождат по платното и пресичат където им падне , защото ги мързи да отидат до пешеходната пътека
"Хората нямат какво да ядат а тия пак ни занимават с глупавите проблеми на София. София не е България г-да оправляващи!"Напротив, приятелю, България вече е София. Според официалните данни София може да е 1.2млн, но всъщност е може би около 2млн. Така че проблемите на София касаят около 30% населението на България.
Вчера минах през Борисовата градина - имаше поне 10 000 неправилно паркирани коли. Освен това ме псуваха, че съм излязал да се разхождам по алеите които са без ограничение на скоростта на джигитите.
Добре какъв е проблема там където има възможност да се разшири пространството за колите, да се асфалтира за да има къде да паркират хората, останалата част да се загради и да се оформи като градинка. Обаче това ще са разходи за общината и тя няма да печели както сега например. Най-лесно е да минеш и да наложиш глоба. С това проблема няма да се реши.
Хората нямат какво да ядат а тия пак ни занимават с глупавите проблеми на София. София не е България г-да оправляващи!
С тези високи глоби най много да се стимулира корупцията на най ниско равнище. Това прилича на онази игра в която столовете са с един по малко от участниците. В случая столовете/паркоместата са много много по малко от желаещите да паркират. Решенията са две - или се правят достатъчно паркоместа или се принуждава част от населението да се откаже от автомобила си.
Прав си има много места за афалтиртане, ама прпблемът е, че " асфалт не се яде". Така, че обади се на Станишев в Брюксел да ти ги асфалтира!
И защо да има програма за паркирането след като и в момента е забранено паркирането по тротоара.За вад червените *** специални разпорвдби ли да има?
Трябва да се работи в друга посока , глобите са си глоби , но дори и да искаш да не нарушаваш правилата не можеш защото просто няма места за паркиране ..затова - изграждане на нови места за паркиране- двоен данък за втора кола на адресСмяна на регистрация на автомобилите и плащане на данъци там където се ползват , за да има повече средства за изграждането на нови паркоместа . - Синята зона за автомобили с рег А , 50% по ниска в Бургас , със С , СА , СВ , 50% в София и така да има стимул
1 човек х 25 акта на ден х 10 дни = 250 акта. Какво всъщност прави целия този инспекторат през останалото време? Може да ви се струва крайно, но защо не ги уволнят всичките и да назначат нови хора?
За 4 месеца: Вдигнали над 250 коли от тротоари и паркове