154

Аспазрух

преди 13 години

Как изглеждат?

153

Анонимен

преди 13 години

На каква цена ще ги продават?

152

USA mama

преди 13 години

znaesh li ga she si kupa takova govno?

151

faust

преди 13 години

.......не е зле да се прегледаш.....но май е късно

150

Анонимен

преди 13 години

99% от всички, които пишете не сте виждали на живо и един от моделите на въпросния китайски производител. Миналата година видях няколко чисто нови китайски джипа от друга марка/не помня вече коя/ и при все че бяха нови, бяха вече ръждясали , а заварките им бяха под всякаква критика. Разликата между тях и тези на Грейт уол са като между Дачия и Мерцедес. Вече май има година из Ловеч се движат 10-тина СУВ-а, пикапа и малолитражки и нито са се разпаднали, нито са ръждясали....Това мога да кажа...

149

сиганин

преди 13 години

а бе бате, вие българете сте по-големи *** от назе бре, хахаха

148

ЛЕВСКИ

преди 13 години

Завода се НАМИРА в с.Баховица И КАТО влизаш в селото и ВЕДНАГА виждаш !!!!!***!!!! ВБЪЛГАРИЯ нетрябва да има *** трябва НИЕ! БЪЛГАРИТЕ да се обединим И да ги ПРЕМАХНЕМ ОТ нашата земя иначе ни завладяват. *** и ТУРЦИТЕ са по богати от БЪЛГАРИТЕ !!!!!!!!!!! БЛАГОДАРЯ ВИ !!!!!!!!!!!!!!!

147

бай Шано

преди 13 години

някой от вас успя ли да научи нещо относно "голямата стена мотърс" --и да видите че никак не подаряват колите си

146

Ха ха ха

преди 13 години

Не мога да се съглася с тебе! Нашите добри майстори и сега си завиват успешно винтове, но в Ем-А-Ен и в други европейски, че и американски фабрики, но срещу прилична сума евра или гущери. Как ще ги накараш да си дойдат тука и да правят същото за 300 лева и то ако им ги дадат изобщо? И ако някой младок все-пак се понаучи да завива добре китайски бурми в Ловеч дали няма да изпуши навън при първа възможност поради горната причина. Ако не, значи е ***, а ако е ***, значи не става. Айде чао!

145

US капиталист.

преди 13 години

Бедна Ви е фантазията, какви модерни заводи са построили Китайците...----------------------Бе ***. Всички модерни заводи в Китай са ги построили Западни или японски фирми и са собственост на тия фирми.Реално 30% от цялата икономика на Китай е собственост на чужди фирми от САЩ, Япония, Европа... След време, когато Китай стане НОМЕР 1 икономика в света, този процент вече ще е 60%., като САЩ ще имат поне 30%. Да не мислиш, че ние, капиталистите, ще оставим някаква собственост на Китай?

144

Гоцо

преди 13 години

А бе пичове, помните ли какво беше мнението преди десетилетия за японските коли ? Доста отрицателно, а сега са най-качествените. Е, китайците са новите японци :) и то на квадрат. Те правят вярно най-некачествените неща, но пък евтини, но също така правят и някои от най-качествените неща. Всяка свястна компания има завод в Китай, защото иначе няма да издържи. Освен това, кой страни имат космическа програма ? Броят се на пръстите на ръката и една от тях е Китай. Така че небързайте да плюете.

143

БАЧКАТОР

преди 13 години

Крайно време беше в България да започнат да се произвеждат автомобили.Новият завод значи хиляди работни места ,значи икономика и приходи за държавата.Какво като са китайци,щом инвестират в България добре са дошли хората.

142

134,толкова ли

преди 13 години

сте *** на запад, та купувате китайски ***, или ще кажеш,че ви ги дават даром?

141

чочо

преди 13 години

Прав си!С китайци може да иска да си има работа само сивият бизнес,или този(като германския),който може да се защити!!?Как ще се защити България от жълтата напаст?Отговора е НИКАК!!шОМ НЕ МОЖЕМ ДА СПРЕМ НА МИТНИЦИТЕ КИТАЙСКИТЕ ***,КАК ЩЕ КОНТРОЛИРАМЕ БИЗНЕСА ИМ НА НАША ТЕРИТОРИЯ??Ще дойде време,когато тези,които са ги пуснали тук-ще бъдат съдени...ако имаме държава все още...

140

Юсуф

преди 13 години

Китайците са нищожни!!Ние *** сме висша раса и цивилизация!Аллах е *** и той закриля свещената ни мисия на покорители!*** ще завладеят света!

139

Червената помия

преди 13 години

Какво лошо има,инженерите да се занимават с логистика, с теория на запасите?Видяхме 20 години "успешни" занимания на икономисти, прависти, полицаи,историци, агенти ,пожарникари и какви ли не ,до какво доведоха държавата,мисля че е време и инженерите да покажат какво могат.Стига някой да ги допусне, обаче.Време е да се сложи край на абстрактните теории и експерименти, на празните приказки и да се работи и произвежда.Моето уважение към адвокати и икономисти, но те не произвеждат.

138

чч

преди 13 години

Едно време се говореше много за жълтата опасност,т.е.че ще залеят светаПО НЯКАКЪВ НАЧИН-още не се знаеше как,кога,по какъв начин!Ето,че вече се знае!Стъпването на китайците в България ще бъде по вина на нашите махленски политици!Някой запитва ли се какъв коректен партньорски бизнес може да се прави с държава,която не се срамува да залива света с ментета и се надлъгва с всички митници в Европа?Нима българските т.н политици не знаят,че в България не могат да се преброят колко китайци има!?

137

Червената помия

преди 13 години

Да, наистина нашите МОЖЕХА да се справят по-добре от Китайците, но това беше отдавна.Сега сме като след война-всичко годно някога, сега е продадено, разрушено или отчайващо морално остаряло.Кадрите, които знаеха, можеха и имапха опит в производството, днес са на по 50+ години.Сега трябва да се почва от начало, ако въобще някой се захване да почва.За това имах предвид евтина и непретенциозна техника,за да може лека -полека да възстановим и кадрите, и индустрията.Пък после-пазара ще покаже!

136

Анонимен

преди 13 години

откога инженерите се занимават с логистика ?не е ли по-правилно да се каже специалист по вътрешнозаводска логистика ?

135

Ха ха ха

преди 13 години

Червена помия -138, означава ли това, че нашите български работници трябва да завиват първо Китайски бурми 20 години за да могат после да завиват тези на Ем-А-Ен? Мисля, че нашите ще се справят дори по-добре, а проблема не е в това, че няма да се справим с модерните технологии, а в това, че "технологиите" не ни искат все още.