12

Анонимен

преди 1 месец

за да има "критично" (по-правилно е да се каже "аналитично") мислене( Все пак не сме Кант, за който анализите са критика"), трябва първо да се премине от играта на попъллване и свързване, от тука има - тука нема, при 80% от писмените изпитвания към незададени отговори ВИНАГИ. Второ, това стъпало на мисловна дейност никога и никъде не е било и не е масово, за да се включва като основно в каквото и да е оценяване. Правилното оценяване отчита всички реални компетенции, не само активните.

11

маалатъ

преди 1 месец

Абе завършват даскало..., а, таблицата за умножение не знаят, за делението да не говори - тъмна Индия, без калкулатор са заникъде! Криво-ляво събират и изваждат, но и там куцат... Как да измерят кубатура и квадратура, да изчислят проценти - за тях туй е Висша Матиматика! -))) И граматиката им опасна - не могат да съставят правилно едно изречение, а правописните грешки са нормално явление! Какво да кажем за Физика, Геометрия или Химия...??? Трагикомедия, а не образование!!

10

Анонимен

преди 1 месец

В изпитите задължително трябва да се включи държавен изпит по математика.Отникъде не е справедливо да може да се завършва само с хумантарни предмети ( български и английски). И държавата няма никаква полза от това. Завършилите с матура само по български и английски са ,ощо взето, готов слугинаж.

9

Анонимен

преди 1 месец

Първата програма, която е абсолютно задължително да се промени, в програмата и часовете по история. Сега, не само че са съвсем малко, а и точно когато младите хора започват да формират представа за време (около 16 -годишни), вече история НЕ се изучава. Знанията по история трябва да са ключени в задължителен изпит за обща култура. Сега имат предмет" гражданско образование", питайте някого какво е гражданска война, ведомство, федерация, нотариус, удръжки, лакей, ...че даже фашизъм или империя...

8

АнАн

преди 1 месец

Хайде вече да спрат "Киряк Стефчовци" да правят изпитните тестове, а да се появят "Бойчо Огняновци", който да за дават правилните въпроси на достъпен за децата език!

7

4

преди 1 месец

Частните уроци показват , че няма образователна система!Другото е мижи да те лажем!а в ромските и турските райони се гони ниво на елементарна грамонтост-четене,писане и смятане!Тази другарка Петрова да вземе да се занимава с други дейности като благотворителност и да не навлиза боса в тазИ толкова сложна област с общите лафове !Не е лъжица за нейната уста!

6

Анонимен

преди 1 месец

Махнете всички т.нар. проекти от училищата. Сега се реализира проект "Успех за теб" - за един изоставащ ученик или такъв със СОП - 10 учебни часа по БЕЛ и още етолова по математика, които се провеждат или след часовете за самоподготовка, или в обедната почивка. Децата са претоварени - някой да си спомня в миналото редовните часове да са му били до 15 часа и чак тогава да има време за нормален обяд.

5

IB Diploma Programme

преди 1 месец

Просто заменете "учебниците" ИБ на Оксофорд. Изпратете учителите ни до Англия да видят как се преподава и ги скъсайте от проверки дали се придържат към рамката. И спрете да точите системата :)

4

Наблюдател

преди 1 месец

Има ли още какво да се съсипва, че искате още промени?

3

Пица тест.

преди 1 месец

Да не забравяме за углупителните тестове, които продължават на вглупяват децата.

2

читател

преди 1 месец

Как да са добри резултатите??? Всеки министър идва с нова платформа, програма и "нововъведения", учебни часове, поругана история, отхвърлени български творци и......защото няма с какво да блесне??? А за даскалите да не говорил-никаква заангажираност децата нещо да научат, заплати необвързани с ниво и качество на знания.Голяма част от родителите оставили потомстово си на самотек,никакъв контрол!!!А който иска да научи-частната дейност Цъфти,без данъци,осигуровки.

1

Анонимен

преди 1 месец

Нужна е трева, наркотици, райски газ, вейпове, лсд. Само така се става депутат и бизнесмен.