реално елекромобилите в сегашния им вид замърсяват мого повече отколкото бензиновите! говоря за производството им! Но ако се направи така, че те да се захранват директно от ел веригата и да не са им необходими батерии, то тогава първо те ще поевтинеят и второ ще са далеч далеч далеч по чисти от колкото кое да е превозно средство сега !!!! Освен може би конския впряг!
"Тук дблите си купуват 10 годишни тесли и си мислят" - преди 10 години Тесла не продаваха коли в Европа.
Проблемите свързани с електромобилите които виждам аз:1. Бавно зареждане на батерията. Въпреки, че Тесла има зарядни станции които зареждат относително бързо, батерията се зарежда до 80%. След това чакаш. Да не говорим, че в България като цяло зарядните станции са кът. 2. Зимата има проблем с батериите на повечето евтини модели. 3. Електромобилите са много скъпи. За базов модел - стотачка ако искате да имате кола като хората. 4. Както е описано в тази статия - никой не иска втора ръка
До 72. ^ В Китай с мини колите за градски условия си вървят продажбите много стабилно^.:)):)):)) Е от чини и рашки ко-му не-та ли ще гледат и копират всички, на колела, тротинетки и електрички.:)):)):))
Поне за сега технологията на електрическите автомобили не е съвършенна и има много неудобства в използуването им! Като да останеш на пътя и да няма как да се прибереш ако си на някое затънтено място за разлика от конвенционалните автомобили на които може да прибавиш туба с гориво, проблемите при много студено време и т.н. И за това не е чудно, че много потребители предпочитат утвърдените автомобили на бензи, дизел или бензин-газ!
Не върват понеже се опитват да правят "премиум" автомобили. В Китай с мини колите за градски условия си вървят продажбите много стабилно.
Истината за тези електромобили е че нямат бъдеще.Малкото ентусиасти които са ги закупили са на привършване.Ще си останат вечна тяхна собственост. Изглежда ,че останалата част на обществото желае да закупува нормалните бензинови и дизелови автомобили. Налагането силово с директиви на нещо което не желаеш да притежаваш и закупиш е нарушение на принципите на свободния пазар и конкуренцията ,както и на свободното право на избор.
Електромобилите - Нямат Разлика от Една Домашна Пералня - Няма Масла, Скоростни Кутии, Ремъци, Ауспуха, Няма Двигател с ВГ, Няма Радиатор и Куп Проостоотии от Пещерната Ера , Електромобилите са Чистички като Смартфоните - в Турция Даже Не Ги Наричат Електромобили - а Умни Устройства......ХА-ХА-ХА-ХАА-ХААА-ХААААААА, ХА-ХА-ХА-ХАА-ХААА-ХААААААА, ХА-ХА-ХА-ХАА-ХААА-ХААААААА
След като знаеш че една кола трудно ще я продадеш след 4-5г. естествено че интереса към нея ще е малък .Кое не е ясно?
Въпрос на избор, нова Дачия за 30к или електрическа на 3-4г за същите пари. Имам приятели взели си, разбира се минаха в официалните на тест на батериите. Засега са доволни. Ако трябва да ползваш синята зона целодневно, дори е задължително! Ползват ги в града на 95%. Дали бих си взел, в момента по-скоро не
"ааааа? кооо? никой не иска нови щото старите се продават по трудно? " Личи ти, че кола за над 5 бона не си си купувал.
До 65 - 8 години са добра гаранция, ама като се нагледах на рязнинистории как Хюндай и Тесла намират 1000 извинения, за д ане ти уважат гарнацията, от рода на "имало вода в батерията, безнайно как влязла".
Цените на тези тостери няма как да намалеят, понеже материалите за направата на батериите са на изчерпване и второ за да се копат тези материали (литий, кобалт да назовем най-важните) се ползват огромни количества...познахте -- ПЕТРОЛ. Да не говорим колко милиони хектари природа се съсипва завинаги. Онези които го правят това кощунство и промиват крехки мозъчета са за международен съд с доживотни присъди.
"Нещо си в грешка. Електромобил на 3-4г и мижав пробег може да се намери за около 30к лв. " Най-скаоанатс подобна кола в Мобилето, хич не е предстсвитешна извадка.
"Батерията на тази кола е само на 8 цикъла. Кълна се в децата си!Била е на една баба от малко градче в Германия, която е ходила с нея само на църква в неделя. " - В интерес наистона съмнаммираш коли на по 8-9 години смпо 35000 км, точно на подобни жени, най-често подарък от децата. Ама при повечето ел. коли имаш мноооого добре заключен софтуер и е абсурд, да изшъжеш с километрите.
Ей, голямо убеждаване в цялата статия колко добри са електромобилите! Направили са си труда да оборят всички възможни критики към тях и да покажат колко всъщност не разбираме и тези неща съвсем не са така. Поръчкова статия. А фактите са следните: прекалено скъпи са, батерият им има малък пробег, тежки са, зареждат се много бавно, циклите на зареждане са все още малко. Сметката просто не излиза.
Никой не иска употребявани електромобили, новите се продават по-трудно