75

...

преди 5 месеца

реално елекромобилите в сегашния им вид замърсяват мого повече отколкото бензиновите! говоря за производството им! Но ако се направи така, че те да се захранват директно от ел веригата и да не са им необходими батерии, то тогава първо те ще поевтинеят и второ ще са далеч далеч далеч по чисти от колкото кое да е превозно средство сега !!!! Освен може би конския впряг!

74

ина

преди 5 месеца

"Тук дблите си купуват 10 годишни тесли и си мислят" - преди 10 години Тесла не продаваха коли в Европа.

73

преди 5 месеца

Проблемите свързани с електромобилите които виждам аз:1. Бавно зареждане на батерията. Въпреки, че Тесла има зарядни станции които зареждат относително бързо, батерията се зарежда до 80%. След това чакаш. Да не говорим, че в България като цяло зарядните станции са кът. 2. Зимата има проблем с батериите на повечето евтини модели. 3. Електромобилите са много скъпи. За базов модел - стотачка ако искате да имате кола като хората. 4. Както е описано в тази статия - никой не иска втора ръка

72

Анонимен

преди 5 месеца

Тук дблите си купуват 10 годишни тесли и си мислят, че са много големи гъзари.

71

Анонимен

преди 5 месеца

До 72. ^ В Китай с мини колите за градски условия си вървят продажбите много стабилно^.:)):)):)) Е от чини и рашки ко-му не-та ли ще гледат и копират всички, на колела, тротинетки и електрички.:)):)):))

70

Не бе „Програмисте“

преди 5 месеца

До ПрограмистПРОСТО ГРОЗДЕТО СИ Е КИСЕЛО БЕЗ ДА Е ИЗОБЩО ВИСОКО

69

Нека бъдек честни!

преди 5 месеца

Поне за сега технологията на електрическите автомобили не е съвършенна и има много неудобства в използуването им! Като да останеш на пътя и да няма как да се прибереш ако си на някое затънтено място за разлика от конвенционалните автомобили на които може да прибавиш туба с гориво, проблемите при много студено време и т.н. И за това не е чудно, че много потребители предпочитат утвърдените автомобили на бензи, дизел или бензин-газ!

68

Сифилиско

преди 5 месеца

Не върват понеже се опитват да правят "премиум" автомобили. В Китай с мини колите за градски условия си вървят продажбите много стабилно.

67

Анонимен

преди 5 месеца

Истината за тези електромобили е че нямат бъдеще.Малкото ентусиасти които са ги закупили са на привършване.Ще си останат вечна тяхна собственост. Изглежда ,че останалата част на обществото желае да закупува нормалните бензинови и дизелови автомобили. Налагането силово с директиви на нещо което не желаеш да притежаваш и закупиш е нарушение на принципите на свободния пазар и конкуренцията ,както и на свободното право на избор.

66

ХА-ХА-ХА-ХААААААААА

преди 5 месеца

Електромобилите - Нямат Разлика от Една Домашна Пералня - Няма Масла, Скоростни Кутии, Ремъци, Ауспуха, Няма Двигател с ВГ, Няма Радиатор и Куп Проостоотии от Пещерната Ера , Електромобилите са Чистички като Смартфоните - в Турция Даже Не Ги Наричат Електромобили - а Умни Устройства......ХА-ХА-ХА-ХАА-ХААА-ХААААААА, ХА-ХА-ХА-ХАА-ХААА-ХААААААА, ХА-ХА-ХА-ХАА-ХААА-ХААААААА

65

Анонимен

преди 5 месеца

Колкото по остарява една батерия толкова по малко държи- правете си сметка!

64

до 66

преди 5 месеца

След като знаеш че една кола трудно ще я продадеш след 4-5г. естествено че интереса към нея ще е малък .Кое не е ясно?

63

До до 50

преди 5 месеца

Въпрос на избор, нова Дачия за 30к или електрическа на 3-4г за същите пари. Имам приятели взели си, разбира се минаха в официалните на тест на батериите. Засега са доволни. Ако трябва да ползваш синята зона целодневно, дори е задължително! Ползват ги в града на 95%. Дали бих си взел, в момента по-скоро не

62

Анонимен

преди 5 месеца

"ааааа? кооо? никой не иска нови щото старите се продават по трудно? " Личи ти, че кола за над 5 бона не си си купувал.

61

Анонимен

преди 5 месеца

До 65 - 8 години са добра гаранция, ама като се нагледах на рязнинистории как Хюндай и Тесла намират 1000 извинения, за д ане ти уважат гарнацията, от рода на "имало вода в батерията, безнайно как влязла".

60

Анонимен

преди 5 месеца

Цените на тези тостери няма как да намалеят, понеже материалите за направата на батериите са на изчерпване и второ за да се копат тези материали (литий, кобалт да назовем най-важните) се ползват огромни количества...познахте -- ПЕТРОЛ. Да не говорим колко милиони хектари природа се съсипва завинаги. Онези които го правят това кощунство и промиват крехки мозъчета са за международен съд с доживотни присъди.

59

Анонимен

преди 5 месеца

"Нещо си в грешка. Електромобил на 3-4г и мижав пробег може да се намери за около 30к лв. " Най-скаоанатс подобна кола в Мобилето, хич не е предстсвитешна извадка.

58

до 50

преди 5 месеца

и 8 г. са много така ли? :)) и 30 000 са нищо? че с 30 000 по добре по нисък клас ама нова .

57

Анонимен

преди 5 месеца

"Батерията на тази кола е само на 8 цикъла. Кълна се в децата си!Била е на една баба от малко градче в Германия, която е ходила с нея само на църква в неделя. " - В интерес наистона съмнаммираш коли на по 8-9 години смпо 35000 км, точно на подобни жени, най-често подарък от децата. Ама при повечето ел. коли имаш мноооого добре заключен софтуер и е абсурд, да изшъжеш с километрите.

56

Анонимен

преди 5 месеца

Ей, голямо убеждаване в цялата статия колко добри са електромобилите! Направили са си труда да оборят всички възможни критики към тях и да покажат колко всъщност не разбираме и тези неща съвсем не са така. Поръчкова статия. А фактите са следните: прекалено скъпи са, батерият им има малък пробег, тежки са, зареждат се много бавно, циклите на зареждане са все още малко. Сметката просто не излиза.