93

ДО 101

преди 7 месеца

Е па като сме отгледали децата, дали сме им образование, не може ли на стари години да се поглезим с една нова дачия?

92

Анонимен

преди 7 месеца

Взимам 10к, карам 20 годишен таралясник и не ми пука кой какво мисли.

91

ГТП

преди 7 месеца

Без да чета коментрарите съм сигурен, че поне 10 ИТ "гурута" са се похвалили колко им е заплатата и каква каруца са си купили.... Не е важно каквъв автомобил спира, а кой слиза от него. Другото е тенекия и суета.

90

Пари

преди 7 месеца

До 99. Всеки работещ и изкарващ доход който стига за разходите и можещ да отдели да речем 30% за нов автомобил, може да си го позволи. Въпрос на приоритет. Някои харчат за коли, други за ваканции, някои инвестират париге в имоти други ги хвърлят по любовници. Не виждам какво толкова специално внимание се обръща на чисто новата кола. Някакъв специален статут ли дава или повишава самочуствието пред съседи, роднини, че ето видите ли, Аз съм много заможен!!!!Просто си разсъждавам.

89

Анонимен

преди 7 месеца

Аз съм софиянец на средна възраст, имам средни доходи и по-миналата година реших да се поглезя и си купих кола за 70 хиляди на лизинг. Чаках я 9 месеца и сега няма на къде да съм по-доволен. Въобще не е толкова непосилно и драматично, колкото съм си мислил дълги години. И най-вече, повече няма да наливам пари в 15 годишни гробници, каквито карах досега. Препоръчвам на всеки, който може да отдели 500лв на месец за вноска.

88

Корифейо

преди 7 месеца

Пиленето на гуми и притежаването на скъпа кола са най-висшата ценност на българина!Ще живее при мама и тате, ще яде от буркани, ще дават 70% от заплатката си за потребителски кредит и още 10% за бензин, но ще кара 300 коня кола..Все пак сме си типични ориенталци

87

Анонимен

преди 7 месеца

Пак кировизми и парапетни мохабети - при такава ниска база тоя процент е абсолютен нонсенс. Вижте средната възраст на автопарка и тогава възклицавайте за "прекрасното" битие, осигурено ни в рамките на ЕССР

86

Анонимен

преди 7 месеца

А защо не пишете че цената на бензина и дизела удари 3те лева. И още ще поскъпва. И стоките ще поскъпнат. Като *** клона на който седим (Русия) - така ни се пада. Унгарците не са по-глупави от нас- хем в Европа, хем евтини горива за народа си от Русия...

85

до 87

преди 7 месеца

Или ти разбираш динамика да натиснеш газ да светофара? На алеко с едно BMW на задно или xDrive, или с Audi A6/A8 предно или куатро мога да влизам в половината завои с 80-100 без проблеми. Само на осмицата и на песъка не давам газ.

84

Анонимен

преди 7 месеца

В Бг да имаш нова кола е символ на успех и престиж. Може да живееш в панелка, да си под наем, да нямаш 100 лв спестени, но няма как да дрънкаш стара кола . Важно е как изглеждаме пред хората. Това обяснява и редица нерентабилни политически решения от 1990та насам

83

до 87

преди 7 месеца

Силата на 3-та и 5-та серия е в разпределението на тежеста и маневреността. Ако знаеш как да караш задно, BMW е много добър и евтин автомобил, предлагащ удоволствие от шофирането. Аналогът (Порше) е по- скъп. 7-*** серия е удобство. Мерцедес също е удобство. Пробвал съм всичкия спарк и тесла и единствено BMW имат добра динамика. Не мога да ти кажа за EQS, не съм карал. Китайска кола с добра динамика много ме съмнява. Все едно да кажеш, че рено или пежо имат динамика...

82

:)

преди 7 месеца

България - 2022 - 2000 нови коли, 2023 - 3000 нови коли. Скок. Първи сме. Богаташи.Германия - 2022 - 200 000 нови коли, 2023 - 205 000 нови коли. Мъка. Трагедия.

81

да построим 2,3 прои

преди 7 месеца

зводства за коли . С 3 марки нови пак *** ще купува - родното . прекопирано от ролс и ауди

80

Mъъсидис Икюес

преди 7 месеца

Мерцедес води в нова класация на електромобилите с най-дълъг пробег с едно зареждане на батериите. Мерцедес-Бенц ЕКюЕс (Mercedes-Benz EQS). Ако желаете да изминете възможно най-дълго разстояние за електрически автомобил(BEV), то в този момент колата, която би ви дала тази възможност е Мерцедес-Бенц ЕКюЕс. ЕКюЕс може да измине до между 727 и 800 километра с едно зареждане на батерията. Докато китайският ZEEKR 001 e със 1032 км пробег, но тези километри не са демократични и са нискотехнологичи, затова наслаждавйте се на дългият демократичен пробег на Мърсидес икюес.

79

Анонимен

преди 7 месеца

Voyah Chasing Light с пожизнена гаранция 30 датчика и сензори, автопилот и автопаркиране, видеозапис, два ел. мотора общо 510 конски сили, пробег 730км, ускорение до 100км/ч за 3.8 сек, пневматично окачване, регулиране на височината на клирънса. Максимална версия обурудване 60 хил долара, базова версия 322,900 yuan ($43 хил). Немски аналог от такава класа (Full-size luxury car E-segment 5th category of the European cars) Mercedes Benz EQE AMG 43 4MATIC, 2 години гаранция, (476 коня, ускорение 4.2 секунди, пробег на батерията 506км) - 150 хил долара за пълна комплектация.

78

Анонимен

преди 7 месеца

А един завод на фауве за електрически автомобили да вземе моля ви се да престане да съществува, взел, че прекратил работата. Паднало търсенето, а не могат да му платят субсидии както в Китай, защото трябва да помагаме на Зеленски и да плащаме тока и отоплението на населението, и взел, че преустановил работа. Но да не си помислите, че е умрял, не, няма такова нещо, просто се изнесъл в САЩ където и енергията и всичко е по евтино.

77

Анонимен

преди 7 месеца

BMW iX M60 - цена $150 хил. Китайски аналог Avatr 11 - цена $57 хиляди с батерия 116kwh, ($51 хил с батерия 90kwh). Avatr 11 не е по-лош - и дизайн, и комплектация, и комфорт, и салон, шумоизолация, и driving experience. Натискаш леко газта и моментално излита все едно е без тегло, като перушинка, такава голяма кола. Скоро никой няма да им купува безумно скъпата продукция на европейците, а и самите те дори вече нямат пари да си платят отоплението и държавите печат пари да им го плащат, какво остава за коли.

76

Анонимен

преди 7 месеца

Урсула от трибуната на Европейския парламент: "Да глобал маркетс са заляти с по-евтини китайски електрически коли. Техните цени са кептнати артифишали лоу заради хюч държавни субсидии. Зис из дистортинг нашия пазар". Имат пари - субсидират, вие защо нямате пари за хюч събсидиарис, нямате ли си високи технологии да произвеждате евтино, БМВ, Мерцедес, WV да уволнят работниците и да произвеждат с AI, нали сте високотехологични, нали капиталалистическата система е най-ефективна.

75

Анонимен

преди 7 месеца

В ЕС сега в най-критично положение е Германия. А най-критична в Германия е автомобилната индустрия. В Германия вече се подготват за рухването на Фолксваген, а след това и унищожението и изчезването на цялата останала автомобилна индустрия, основата на немската икономика - а какво ще правим тогава когато вече няма да произвеждаме автомобили, е, Мерцедес пак ще си прави скъпите луксозни автомобили, но останалите какво ще правят? Икономиката на Германия е на ръба на пропастта.

74

Анонимен

преди 7 месеца

е щото *** може да няма 5 лв ама колкото има ще ги даде за ламарина на улицата, щото трябва *** да изглежда преуспял в очите на съседите, да си викат - ей тоя *** "гоуема раута", ама иначе паркира на калната улица пред панелката и бръмчи на промоцийки в Уидъла. За новокрадците няма какво да коментираме, те харчат бързо всичко гепено, че не се знае кога ще ги ожънат.