Фолксваген минава на ток, за да получава субсидии от ЕС, защото без тях отдавна да е фалирал. Немските коли отдавна не могат да се мерят на японските, а отскоро и с корейските... и както казва един колега, Китай произвежда повече Шк8ди от всички останали заводи на Фолксваген груп взети заедно...
Германските коли вече нямат шанс пред китайските, нито като качество, нито като цена. Друг е въпроса, че в Европа няма да пуснат китайски коли, но Китай си има достатъчно вътрешен и външен пазар освен Европа, а европейците скоро няма да имат пари да си позволят да купуват коли.
Ако следите икономиакта и политика, ще ви е ясно, защо ви казвам това, коеот ви казвам. Китай е на път, да измести САЩ от първото място. Сега САЩ се опитва, да удължи периода на таранзицията, защото е почти сигурно, че няма да може, да ги спре. Надяват се на изкуствен интелект, но от позннаията ми в областта, силнос е съмнявам, че ще успеят. Или ще стигнем точката, в която не допринасяме толкова за икономиката с него или до тази, в която ще се самоунищожим.
Шведите също са уморени. Минаха и те надясно. ТО не беше беззконтролна емиграция, както и оатлният провал на правителствата да интегрират новодшлите вече 40 години, то не бяха ебзумно високи акцизи за алкохол и горива, 1001 регулации за всичко. Италия също е ПРОТИВ зелените политики, защото застрашават мнго от икономиката им. Лудостта още виленее, но не е без опозиция ...
До 44 - Виж оследните резултати на изборите в Холандия. Там има ОЩЕ по-сериозен проблем - "ззелените" искат да им зкарият земеделието. От 2019 има МАСОВИ протеси. И сега новата партия, която ще защитава, взе най-много градове на местните избори. И пвоечето партии, са вече "евроскептици"
До Анонимен 42 - Не мисля, че таква голяма крачка, каквато всички я описва и ако причината е, просто да "врътнем кранчето на арабите" (какво са ти направили?), няма да стане с ел. коли. Вички автомобили са едва 9-10% от целият петрол. После имаш големикамини (съжалявам, но камионите на Мъск не са отгвора, нто тези на Волво), после вскякави други тежки машини, кораби, а да - цялта промишелно-химическа индустрия.
"От как си взех електричка се родих, не знаех че има толкова добра кола и най вече безгрижна." - Какво си карал преди, бе? Вършвава на 60 години ли? На приятелката Реното вече почна да даав "дефекти". Гарнацията Франция, баче - ние сме тоговорни, че сме миналиендата година 30 000 км с него ...
До 30 Мани ги тези състезатели тук дето ти слагат минуси. За тях кола е нещо което трябва да вдигне от 0 до 100 за 5 секунди. Пък в голям град където ходиш на работа в задръстванията най-много да вдигнат 50 км. Електромобилите са нова крачка в световното развитие. Крайно време е на арабите да се спре кранчето с петрола.
До Анонимен 36 - Съгласен съм. Тея, дето миаха метър под регулаците за "разстояния" бяха супер. Сега всичко е като БАЛОН! Забраниха и ролбаровете ...
Ще се сещате с носталгия за автомобилите,свободата,храната и начина на живот от преди зелената простотия.
На сайта на БМВ излиза надпис, че поради липса на материали и чипове доставката може да продължи дълго време за някои модели.
От как си взех електричка се родих, не знаех че има толкова добра кола и най вече безгрижна. Нищо не се прави по нея и не се ходи на бензиностанции най важното!
"2023 HiPhi Z Exterior and Interior, this car comes from 2041!" - 670 конски сили, 90 хил долара - Porsche, БМВ, Тесла, Мерцедес могат само трева да пасат.
Auf wiedersehen: Заради електрическите коли любимият "Голф" остава в миналото