Във Варна става все по объркан живота. Общината е пълна с администрация която имитира , че работи. Пълно е с връзкари от различни партии. Общото е , всички са с висше и тук там с две и едно средно
60 станции за зареждане!!! На всеки автобус само по една станция!!! Аааа, не може така, всеки бус да има поне 2-3 станции требе, на неколко места по трасето, щот ако му свърши тока ко прайм тогава.
Дизеловите автобуси са най-подходящи за градски транспорт. Електрическите реално замърсяват май-много отчитайки целия им цикъл на живот - призводство, експлоатация и изваждане от уоптреба.
В Европа е отново по-евтино да се кара на дизел, а най-рентабилно си е на газчица, харесва ли ви или не електричките до 2 години тук ще изчезнат като излезем на свободния пазар на тока.
Докато зареждат едните, колко от другите ще са по линиите? Или ще разредят по на час разписанията. А ще пускат ли климатиците лятото и зимата или ще пестят? Прозорците ще могат ли да се отварят поне да влиза въздух или като сега в аквариум да се гърчим?
Варна и агломерацията на север до Св.Конст. и Елена и златните пясъци има нужда от метро или скоростни трамваи. Който е ходил в Лисабон и е ползвал влакът до Ещорил знае за какво става въпрос.
Варна има и коли - но няма къде да ги паркира, а Общината в момента прави некачствени ремонти на някои троари и пътища с цел да увеличи синята зона и да прилапа още повече кинти - мноооооого некачествени - направо криви тротоари и недовършени улици с положен некачествено асвалт - изкъртен, крив и на дупки и срезове
"да бъдат изградени 60 станции, като всеки един автобус ще си има своя отделна" Значи всички 60 автобуса ,ще се зареждат всеки път по-едно и също време ? Ако не ,то това си е чисто разхищение ..... Дали пък не е нарочно ?
Варна си има електробуси, но няма къде да ги зарежда