Цената от 22 000? ви е висока ? Споко 2030-та ДВГ-тата ще струват по 40-50 хил градските модели а горивото като го вдигнат на 3-4? за литър ще "изберете" напълно доброволно или тази или ще ходите да просите пеша- абе свободен свят , не е като диктадурата през соц-епохата.
И кое и е супера на колицата?Пробег ли?ДИзайн ли?Функционалност ли?Характеристики ли?Кое?Била супер и защо е супер
Изглежда като неадерталска държава. Дошъл белия Ханс да пробута таз непродаваема за 20бона летва и останалото кроманьонец си вика: ей го златен век строим ел автомобили. Това на Тесла конкуренцията ли е, ще падна пт смях.
Не разбирам от политика, но скоро ми попадна статия, как Грипен са поръчани и е сключена сделка по време на друго служебно правителсто(дали имат право, незнам), явно и комисионни е имало. След провала на сделката, Радев откачи и вижте как раздели страната. Сега е същото, служебните обявяват договор за милиони(имат ли право да го сключат те, незнам), но дали няма да пропадне тая сделка след изборите? Дали всичко това е прах в очите? Дали е нова порция комисионна? Но е сигурно, завод няма да има!
Ти да видиш и след Тиквата имало живот, брех, брех... Опорка сле опорка рухват. Банкянския, готви се за Софийския или направо хващай самолета за Дубай, да си разцъквате голф с Черепа, докле е време, че скоро не се знае, знае ли се.
хахахаха...:) сега погледнах снимката към статията..ама не колата, а двамата образи. немецът с вратовръзка, закопчано сако. нашият с дънки, сервитьорска якичка, без вратовръзка; изглежда сякаш са го накарали да сложи сако за 10 минути и после се връща в бара":)ужас, ужас:)
фолксваген избраха турция поради една проста причина - турското правителство подписа договор, че ще купят 30.000 автомобила за публични нужди, т.е. за администрацията. наш *** политик обича да обикаля със скъпи коли, защото не ги плаща той.
Eто, с тези коментари ще си останем най-изостаналите в света. Постоянна злоба и всичко ако може да се провали, да се охули и осмее. Патология, абсолютна патология на индивида.
ще повярвам на българската държава и политици, когато станем като норвежците - не само да произвеждаме електро автомобили, ами и да задължат всички държавни и общински институции да карат само такива като служебни коли с публичния бюджет. а не мерцедеси от половин милион. така се дава пример, пази се природата и парите на българите от данъци остават в България, а не се прахосват и не изтичат в чужбина.
Кой ще плати 40 хил. за тази сапунерка, при положение, че за малко повече пари има Нисан, Хюндай, Рено и др., с повече пробег, размери и пр. Как тази сапунерка ще мине Краш теста? Абсурд. Само с пари под масата, както навремето Тико беше забранен в цяла Европа, само в България го продаваха.
и за какво точно ни трябва каквото и да е правителство, след като и служебното върши същата работа? ето, тихо, без ленти и водосвети, хората докараха немски инвеститор. а при едно стандартно правителство (независимо на коя партия), веднага заедно с новите работни немски места, нашите щяха да създадат още толкова администрация на държавна хранилка.
Да видяхме ги тея с празните приказки. Трябваше на 1 юли да е приключен ремонта на Тракия, Да ама НЕТака 2023 година ще стане 3033 и тези щайги с пробег от 200 км за нищо не стават.
В Ловеч ще произвеждаме моделите - e.GO Life 70, e.GO Life Sport, e.GO Life Cross