В Годината Самор и въобще при Бойко много мрът тия шефове на служби;))) Оня ден, директорът на "Главбулгарстрой", днес още един директор. Кофти е да си шеф на нещо си при Бойко;))) и д аси се надявал, на келепирът, единственият келепир дет получаваш е този - Дет!
Бъдете сигурни,че е бил син на някое ченге или агент на ДС. Случайни хора на ръководни позиции в държавната администрация НЯМА
Някой вчера написа коментар под статията за инженера от глав болгар стеой "мишо бирата събира отборa"
Няма как с една година опит да станеш главен директор и е абсурд да имаш професионални заслуги за това. Калинчо е отишъл при калинките. Борисов, айде и ти, баце с 200.
с тва Си-Ви е ясно, че е син тип "на тате и мама момчето". Няма НИКАКЪВ НОРМАЛЕН ШАНС ЧЕНГЕ завършило национална сигурност да стане шеф на въздухоплавателна администрация, която заедно с морска администарция са слубите, където наистна следва да разбираш от мстерията. После в ДАНС било нашто момче, ясно е че некой го бута. Иначе тъжно е, че млад човек е починал, ама пред св. Петър явно връзките на баща му не са помогнали.
Както обикновено от редакцията ни спестяват причината за смъртта, за да може хората да дадат воля на въображението си.
Тоя е дал разрешително на ония овчар шефът на Уолтопия да кара самолет, където беше паднал , жалко че не успя да се претрепе.
Някой *** не могат да повярват че младите хора могат бързо да растат в йерархията. Като няма други подготвени така става. Човека е бил топ специалист.
Ченге!За такива ми липсват всякакви човешки чувства!Сигурен съм, че нещо е крал, ама не знам, но съм абсолютно сигурен!!!
не си постигнал нещо значимо, след това успехите и заплатата ти са право пропорционални на трудовия ти стаж. Същото е и в науката. Ако не си защитил голяма докторска дисертация и съответно професура до 35, си просто номенклатурен учен, който чака да навърши 50, за да го изберат за доцент, а малко преди пенсионирането му отпускат и професура, за да получава заплата оше 2-3 години. Жялка бюрократична държава.
Внезапно почина шефът на „Гражданска въздухоплавателна администрация“