30

Анонимен

преди 4 години

До da-Имаш ли идея, че бензина е силно летлив и подлежащ на изгаряне материал ?Да? Тоест колите с ДВГ не са безопасни от към пожар. Ок, сега тегли чертата на това, че Тесла има над половин милион автомобила в движение, смъртните случаи при пожар са около 0.30%. Така, сега ако вземем резултатите от тестовете за безопасност Тесла модел 3 се нарежда на първите места в света. Това го казвам след около 5 минути търсене в интернет. Невежеството е наистина евтино, ако това са ти аргументите.

29

da-

преди 4 години

До Анонимен 29''Най-висок клас безопасност при удар''ако извадиш късмет да не се запали ли имаш предвид?

28

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 26"И кое му е силното на теслата без батериите?"От къде да почнем. Експлозивно ускорение. Страхотно окачване. Най-висок клас безопасност при удар. Комфорт. Автопилот. Ама айде, нали трябва да се плюе всичко. Така че сигурно и архангел гавраил да слезне от рая все ще намериш и с него какво да се заядеш.

27

Анонимен

преди 4 години

До Бате ГойкоНе, не може. От друга страна, повечето хора също не могат да поддържат преходи от по 500-600 км. на ден. Най-малката батерия на тесла издържа 400 км. Ако искаш електро автомобил с по-голям обхват плащаш повече. Следващата категория батерия вдига обхвата до 520 км. Там се доближаваме до заветните ти 6 часа. След няколко години ще ги задмине, а дизелите ще са си същите. Това е една от последните останали критики.

26

Богдан Евгениев

преди 4 години

Истината е, че на петрола му остават около 40 години със сегашното потребление на ресурса. При горенето на нефтени продукти като бензин и дизел се изхвърлят огромно количество парникови газове, които водят до глобално затопляне, топене на ледниците и опасност такива места като Венеция и Лондон да потънат на морското дъно.Защо компаниите продължават да използват петрол, след като е ограничен ресурс с много малко оставащи световни резерви?Моята следваща кола ще бъде електричка или на водород.

25

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 21И кое му е силното на теслата без батериите?

24

Анонимен

преди 4 години

До мъдюС теслата не можеш и до половината на магистралата да стигнеш.А с другите електрички и до ихтиман трудно стигаш зимата.

23

Бате Гойко

преди 4 години

"да ми бучи тоя дизел 6 часа по магистралата"А Тесла-та може ли да изкара 6 часа на магистралата?

22

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 20Това е ясно. Само дето май не вдяваш и ти, че тая мандра ще свърши до към края на века. Ще трябва да се търсят алтернативи.

21

мъдю

преди 4 години

ами тесла няма да се промени, ако излязт догодина батерии 1000 минимален пробег и зареждане за 4 минути, които не дават на късо и изгарят стопявайки колата. Батериите не определят пътното поведение и другите харектеристики на колата, про стьо. Къде ще ми сръвняваш ти дизел голф с тесла. Теслата е безшумна и ускорението е като на спортна кола. да ми бучи тоя дизел 6 часа по магистралата, а за малки коли да не говорим колко са шумни.

20

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 19Четеш с подчертано неразбиране. Теслата е силен автомобил. Технологията за правене на батерии е назад. Значи като се подобри технологията, Теслата ще стане още по-добра. Са вдяваш ли, или пак нещо с главата ?

19

Анонимен

преди 4 години

Ще ти умре магарето. Ти сигурно и идея си нямаш колко видове продукти се правят от петрола. Като се почне от почти всички видове смазочни материали и се стигне до асфалта. Даже дето се казва и цитрусите се мажат с мазгочи на петролна основа за да не съхнат. Дори и ДВГ-тата да изчезнат, ще се намерят и други ниши за петрола.

18

Анонимен

преди 4 години

До мъдюТесла била много добре, ама батериите и много зле.***, ***...Хич не ти е добре главата, ама останалото бива.

17

мъдю

преди 4 години

пишат хора, които никога не са карали ел автомобил, още повече тесла. теслата е супер кола. Но батериите са много зле. Когато стане пробив с батериите и зареждането им, тогава ще има ел коли и не само. Не може да говорим за ел коли само за частни клиенти, индустрията трябво първо към това да премине, а не да ни бъркат в джоба.

16

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 15Да де, за технологиите съм съгласен. Ние, обаче говорим за инженерните предизвикателства. За да има електро автомобили не е достатъчно някой професор да извика : ЕВРИКАНеобходимо е после да се построят заводи, спомагателни производствени мощности и допълнителна инфраструктура. Това отнема време и особено много пари. Сегашните производители на ДВГ автомобили имат инвеститори. Тези инвеститори искат ръст на акциите си. Минаването към електро ще доведе до падане на тази цена.

15

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 9Компанията ТЕСЛА е ОТВЪД ръба на фалита откакто съществува.Но още не е фалирала.Чудно, но ФАКТ.

14

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 12Проблеми има - спор няма.Но представял ли си си само преди 10 години, че ще има толкова електрически коли?Аз не.Технологиите се развиват и усъвършенстват доста по-бързо отколкото очакваш.

13

Анонимен

преди 4 години

До Анонимен 13Дядо ти, и той навремето така казваше за колите с ДВГ и си караше волската каруца.

12

Анонимен

преди 4 години

Аз кола на батерии бих купил само на детето си, като играчка. Компаниите да печелят от глупацците, които се хващат за всичко модерно.

11

Анонимен

преди 4 години

Най-голям проблем са и си остават батериите. Другите системи са или идентични на ДВГ автомобилите, или са по-прости. Проблем са производствените капацитети. Залежите на литий са малко. За това се работи по алтернативни технологии. Разработват се батерии на кадмий, залага се на кондензатори, проверяват се възможностите за солидна батерия и тн. Проблем е, че от разработката до производствената линия са понякога десетилетия. Също така големите концерни не искат да инвестират десетки милиарди.