4

Анонимен

преди 4 години

И за какво ни е тази теснолинейка? Колко ни струва да превозваме 5 човека с влак? Колко ни струва подръжката на жп инфструктурата? Тази линии трябва да се закрият не само там, а в цялата страна, трябва да останат само онези които са ефективни, трябва да се изградят високоскоростни трасета, обслужващи големите градове - това със селските влакове е една голяма скъпострумаща ни глупост.

3

Анонимен

преди 4 години

Изобщо,защо БДЖ е към министерството на транспорта?Трябва,вместо министерство на туризма да има мин.на железницата а вместо мин. на спорта мин.на транспорта.(не че сега няма)Туризъм и спорт в БГ-то няма ама министерства има.А железница има но министерство няма.Парадокс ли е?

2

Анонимен

преди 4 години

При ГЕРБ е така - пак гласувайте за ГЕРБ, за да закрие и цяла България.

1

ай сиктир

преди 4 години

За съжаление няма нищо случайно автобусната мафия си знае работата.