До Анонимен 66"Толкова тясна улица няма как да побере и трамвайно трасе и тротоар!"Селски, една от основните улици в Амстердам е точно с разметите на ГрафаПо нея се движат и трамваи и пешеходци. Дори на едно място е толкова тясна че релсите се СЪБИРАТ В ЕДНА !!!И няма колчета, перки или каквито там дивотии.Това са улици за интелигентни хора а не за балкански ДИВАЦИ !!!П.П. Мъ ти *** дИе дЪ знайш като у еваше село такоЗ нИЯщУ нямЪтИ !!
До Най-елементарноЕстествено това се отнася само за къси разстояния, които могат да се обслужват само от един по-голям трамвай. Например линия от площад "Журналист" до Графа.
Улицата е добра,ремонтирана и използвана! Като пишете,пишете за олющените и изпомазани сгради отстрани и висящите кабели! Там е проблема!
Спират се трамваите от Попа до Витошка и цялата улица става пешеходна. Купуват се няколко нови безшумни трамваи с управление и отпред и отзад и врати отляво и отдясно и като стигнат до Графа просто ватманът сяда в другия край и потегля обратно. Както са направени влакчетата на метрото.Така едните релси стават излишни и има още повече място за пешеходци или за още една лента за автомобили.
От 40 години нищо не се е птоменило в БГ-то.През'86 на миналия век на едно ОФ събрание за"облагородяване"на околната среда,занесох едно западногерманско списание в което имаше реклама на детски площадки с игрушки.Вместо да го обсъдят на събранието ме попитаха от къде го имам аз това вражеско"списание"От тогава до сега нищо не се е променило.Само живота стана невъзможен,понеже сега ни управляват не бившите некадърници а техните синове и дъщери,още по неадекватни и некадърни от майките и бащите си
В ПОСЛЕДНИТЕ 70 години по тази улица съжителстваха мирно трамваи и пешеходци"Границата" между тях беше фиксирана от тротоар с нисък бордюр. Хората си ходеха по тротоара, трамваят никога не се е качвал на тротоара.Какви "перки", какви колчета, какви глупости за усвояване на едни кинти от Европата?
Защо в кал? Кой и дава право на учителката да прави тези безумни ремонти? С "перките" беше отврат, сега е шарена черга. Ми тя направо обезобрази улицата. И всички знаем защо прави това. Да се маха и да си ходи в Самоков, може като учителка да е по-добра.
Само пълен *** може да постави тези остри, ръбести, ниски, сливащи се по цвят "перки" там.Любопитен съм да му видя снимката на този "гений".
На първо място, колко ни стрева тази гавра. Второ, Фандъкова се подигра със знаковата за софиянци улица, Графа! А градинката на църквата "Свети Седмочисленици" дори в първият си вариант е в пъти по-добре, от сега! Слугиня, обслужваща мафиотски интереси, това е учителката по руски! Пешка!
ВЧЕРА РАЗБРАХ, ЧЕ ОТ КАКТО СА АСФАЛТИРАЛИ НЯКОИ УЛИЦИ И КАТАСТРОФИТЕ СЕ УВЕЛИЧИЛИ- БЪЛГАРСКАТА ЛОГИКА Е СЛЕДНАТА- ЛОШИ ПЪТИЩА, НИСКА СКОРОСТ, МАЛКО КАТАСТРОФИ, АСФАЛТ- И ШАФЬОРИТЕ СТАВАТ БЕЗСМЪРТНИ В ПОЛЕТИТЕ СИ, СЛЕДОВАТЕЛНО КАКВОТО И ДА СЛОЖИШ НА КРИВИЯ ГРУЙ ВЪЛНАТА МУ ПРЕЧИ.
Колчета или камъни на Графа, означава много хора да вървят по трамвайните линии, защото на тротоарите не остана място. На пръв поглед изглежда широко, но не е така.
Няма толова безумна улица никъде. Изглежда като зловежа писта на смъртта.Дано направят нормални преграждения преди да се случи нещо много неприятно!!!
Истината е, че всяка преграда стеснява и без това тесните тротоари на Графа и затова оригиналният вариант - тротоар с бордюр без прегради е подходящия за там. Въпросът е, че така няма да се плаща по милион за колче или камък.
По--добро е.Поне е по-високо и по-гладко,а не ръбестия цимент,който потроши много хора.Кой ли "умник" го измисли и кой ли "умник" го одобри???
Истината е, че каквото и да има там, винаги ще пречи на хейтърите и на тези, които си гледат в телефоните, а не в краката.
Колчета по "Графа" след "перките". По-добре ли е?