До ЖоЕдно изследване преди години показа че най голям е процента на самотнопътуващите.Аз нямам нищо против.Една тротинетка-една кола по малко.На скептиците ще кажа само си помислете.Палиш колата за да отидеш на 3 км да си свършиш работата.Плащаш синя зона гориш гориво трупаш амортизация и накрая като се върнеш няма къде да паркираш.Май по добре тротинетка
То автомобилният транспорт също основно през зимата замърсява. Заради температурните инверсии, когато тротинетките не могат да се карат.
С ТОВА ли недоразумение- майките ще возят децата си на детска градина?- хората ще возят възрастните си родители до поликлиниката?- живеещите в Люлин ще ходят на работа в Източните части на София?- ще се осигурява транспорт през зимата?- ще се возят стоките след пазаруване?
Тези електромайтапи как по-точно ще ни помогнат през зимата, когато нашите особено надарени братчеди от специфични квартали започнат да се отопляват с нарязани стари автомобилни гуми, които техните тартори внасят на безценица? И никой не смее да им гъкне, да не би да наруши свещеното им право да бъдат едно особено несполучливо хрумване на биологията и историята.
А КАТ дали ще проверява водачите на тези МПС дали са употребили алкохол и дали са правоспособни? С 10 км.ч. ако удари дете в градинка или парк, какво ще се случи? Пълно безумие са тези тротинетки.
В София можеш да се грееш с всичко и да караш всяка дизелова кола даже и евро минус 6 без ауспух та чакайте 300 тротинетки да ви оправят
А? Разширяване ?! на велоалеите ? Тая на Бул. Раковски ако я разширят още малко, направо могат да го затворят за автомобили и градски транспорт. Да си джиткат вело-терористите на воля.
Живея в Мадрид и в цетралната му част можеш да си вземеш колело под наем като картата за цялата година струва 25 евро и почти в целият град има вело алей.Тротинетките са 5 евро на час.
Не, няма. Никой нищо не казва за преработката на акумулаторите, отделно - за мръсното им производсво. Също така - за да си зареждате тротинетките и електрическите автомобили някъде дими електоцентрала. Карайте обикновени велосипеди, така ще станете и по-здрави и енергични, доказано. По-мързеливите могат да инвестират в кон или магаре.
Това ако е на пътя като какво ППС ще се третира? Не е велосипед. Не е мотопед. Трактор и каруца също не е. Значи не е ППС и няма право да се движи по пътното платно.
Тая работа ми се види опасна и за каращите и за пешеходците. Сигурно ще има много, които никога не са карали, но ще се "пробват". Като пешеходец трябва и от тия да се пазя сега. То си стана опасно да ходиш пеша!
Гледам някакви особени тротинетки нашлякали - май пак на наш гръб общината е врътнала някаква далавера с наша фирма.
Ако градският транспорт беше привлекателен и удобенза гражданите, въздухът щеше да е по-чист. Не тротинетки, а редовен градски транспорт с висок капацитет искаме! В София стана ужасно с тези коли, лично аз ги ненавиждам, но и ми е ясно, че не санкциите и ограниченията, а фобрите алтернативи на придвижване ще доведат до намакяването им. Имам чувството, че СО прави всичко възможно, за да ни тормози.
Всички знаем, че личния пример е много важен и заразителен. Във връзка с това се опитвам да си представя Винету на тротинетка и отговора според мен е може, но само ако е като мотриса.
Ще ни спасят ли е-тротинетките от мръсния въздух...