До 32И в момета, в който спряха да стрелят в гръб по границите, до 97-а вече паднахме на 7 милиона ...
Нищо интересно - ако трябва да избирам между чист въздух в града и извън града, ще избера в града. А, ти.Което, разбира се, не означава, че не ща чист въздух навсякъде по света и у нас. И по всички земни кълбета. Да декларирам, за всеки случай. Да не би да бъда неправилно разбран. Пак.
"без да произвеждаш замърсяване, което задавя планетата."Това зелените талибани са страшна работа. 80% от тока в световен мащаб идва от горива.
Разбира се, че са глупост тези скутери. Нисък профил, малки гуми, от тук труден баланс и натраплива пречка за всички останали участници в движението. При тези градоустройствени планове са просто излишни. В България са проблем дори далеч по-надеждните велосипеди и каруци, а за елетрически скутери не може дори да се говори. Екологията е друга бира и дълга тема за дискусия.
Екото им е, че не замърсяват въздуха в градовете."Хора с опит" - доста такова едно понятие...някакси... как да ти кажа... не знам просто... Ти ако знаеш кажи.
До Анонимен 29А докато ги направят, викаш да ги газим? Закони трябват, както в нормалните държави.
Българите трябва да се научат да живеят като западняци и да се направят нормални гладки тротоари и хората да си карат спокойно скутерите по тротоарите - в противен случай един шут в г*за и обратно в руската сфера на влияние.
До до 25Не си прав, човече. От кой зор въобще се е появило това чудо. Велосипедите поне се карат обикновено от хора с опит, знаеш какво можеш да очакваш от тях и поне не замърсяват толкова при производството си. Нали държите на "еко-"? Какво му е екото на тротинетките? На батерии работят. Какво става с тези батерии след това. А докато се изработят? Поредната никому ненужна и вредна изгъзица.
В София, най- онеправдани са обикновените пешеходци. Тротоарите са кът и доколкото ги има по тях са нацвъкани автомобили, разхождат се песове и сеят отходни продукти, разни шанаджии продават върху шайга , това-онова, фучат велосипеди и сега за капак ще трябва да се пазим и от ел. тротинетките ?!? Не, бе хора - тротоарите са само за пешеходно придвижване !!!
Едно дете се ражда, както и друго. Но едното се е родило с недъзи, или може да ги придобие след 1,3,5...години! А другото е без проблем, вече 60, 70 та и повече години.Същото е и с техниката ей, ама нали си баровец, от тия дет yмиpaт прави
Няма да се направи нищо. Нито ви етка, нито гражданска, данък, паспорт, преглед, екотакса, акциз (лукойл плосък данък не плащат). Няма ли стригане, няма и алеи, няма и правила. Няма да ги забранят, но няма и да построят алеи за да си струва. С това управление толкова.
Това е голям бизнес. Тези машинки струват 25 цента на минута плащаш да се возиш, търкалят се навсякъде на обществена площ, фирмата няма никакви разходи за гаражи, вечер само ги сменят с нови заредени, а използванети прибират да се зареждат. Правят страхотни пари (и задръствания и хаос в уличното движение), плашането става по интернет през смартфон приложение, не могат да ги хванат колко печелят, колкото декларират - толкова плащат данъци.
Мисля, че липсата на отражатели лесно може да се попълни. А, каква е разликата при смяна на посоката между велосипеда и тротинетката!?И кой се "вре" тротитентките или водачите!?!?!?Айде, малко по-сериозно, моля.
Кое "голямо цивилизовано англосаксонско семейство на демократичните страни"!?!? Пиратите и корсарите дето разсипаха и ограбиха Либия, Сирия, Ирак, Афаганистан, ... ли!?
До несведущ"Какъв е проблемът да се третират като велосипеди?"Голям. Нямат светоотразители, врат се навсякъде, рязко си променят посоката на движение и скоростта. Не са за пътното платно.
Да се забранят всякакви коли по стари от 5 години! Който е некадърен и беден да не може да спечели достатъчно за нова кола, да кара велосипед или тротинетка.
Бързи и яростни ли са? В Европа търсят решения за ел. скутерите