18

Успяха

преди 4 години

Мутрохотелиерите изгониха персонала си с мижаво заплащане(където изобщо имаше) и грубо селско отношение..изгониха и туристите с мръсни и неподдържани хотели , лоша храна и безхаберно обслужване(от новите евтини кадри), че даже и с кютек по чужденците. На алчните селски мутри им отне 3 десетилетия усилия да погребат туризма, а сега някой се сетил да спасява нещо насила убито. Хайде да не е с нашите(държавни) пари,а!?!

17

Рекламата

преди 4 години

трябва да бъде за "приключенски ърбън туризъм" - насочена към хора, които обикновено живеят в ниски къщички на чисти и спокойни места с красива природа, където всички хора са любезни, закона се спазва, шофирането е спокойно и паркирането безплатно и уредено, а пиенето и крещенето ограничено, хазарта забранен, както и проституцията. За такива хора в българския туристически продукт ще бъде "неочаквано разнообразие" на "скучния им живот"

16

човек

преди 4 години

До: номер 4Ти си болен!*** се прегледай!Ама сериозно!Има тук един "австралиец" който като теб пише неадекватно. А може и да си същия, не знам.По цял свят като отидеш в ресторант можеш да помолиш да ти увият част от храната за в къщи.А има и луксозни квартири, апартаменти за туристи с кухня в която МОЖЕШ да си донесеш и ракия, и домати, и краставици, и печено прасе ако искаш!Такава е световната практика.

15

Кармен Младенова

преди 4 години

Никаква реклама няма да помогне. Това е,метафорично казано да предлагаш на турист в следващия сезон да получи яденето си в чиста чиния след като в минали сезони е получавал храната си в много мръсни чинии и на това отгоре яко скъпо... А и новодошлите алкохолни туристи от Запад прогониха болшинството нормални почиващи...

14

Лъжливата

преди 4 години

реклама няма да спаси туризма, колкото и да е скъпа и съвременна. Ако се твърди, че в България има природа или че е цените са ниски, а качеството на обслужване добро или, че от прозореца ще виждаш морето или планината - това ще си е лъжлива реклама. Ако се описва Черноморието и Пирин като бетонови жилищни комплекси, морето пълно с "хранителни" вещества, персонала сърдит и неквалифициран, напълно недостъпно за хора, велосипеди и автомобили, на плажовете мутри - ето истина, която може да привлече

13

Събаряй

преди 4 години

Бетона, Национализация на курортните зони.

12

Анонимен

преди 4 години

От почти 20 години ходя на море само извън България, най-често в Испания и Италия. Не искам бетон, мутри, мръсотия и просташко отношение. Защо да рекламират на мой гръб това, което не искам?!

11

Анонимен

преди 4 години

До Митьо хотелиерМута, от писанията то личи що за човек си, а между другото узаки е творение на българските мут.ри, ако имаше пари и разбираше щеше да пиеш узо.., а не малко узинце..

10

отговор

преди 4 години

Не.

9

Анонимен

преди 4 години

"...трябва да имаме изумителен щанд..." - пълна липса на професионализъм и обективна преценка! Изложенията отслабват с всяка изминала година и все по-малко хора участват в тях - факт, интернет и новите технологии неумолимо изместват изложенията.Друг въпрос е защо държавата трябва да рекламира частния сектор, който генерира милиарди печалба, а същевременно внася минимални данъци, осигуровки и плаща мизерни заплати...

8

Иван Иванов

преди 4 години

Аз каква полза имам от българския туризъм ,че държавата с мойте левчета да го рекламира ! 0т 30 години не съм стъпвал на Българското Черноморие ! Защото мразя да си давам парите на мутри срещу никакво обслужване ! Мутри от всички категории ! От бабата хотелиерка до министърката !

7

Иван Иванов

преди 4 години

Аз каква полза имам от българския туризъм ,че държавата с мойте левчета да го рекламира ! 0т 30 години не съм стъпвал на Българското Черноморие ! Защото мразя да си давам парите на мутри срещу никакво обслужване ! Мутри от всички категории ! От бабата хотелиерка до министърката !

6

Нане

преди 4 години

Колко ли набутаха на скъсаняците с родното море не е демоде...

5

Киро

преди 4 години

Трябва да смените името на държавата и управлението. Така се прави с бизнес с изградена лоша репутация.Реклама няма да помогне.На ос*Ано бетономорие трудно ще върнете някой. Минал се да отиде веднъж.Жалко. Съсипаха всичко. Включително народа.Критичната точка е мината.

4

Митьо хотелиер

преди 4 години

Хайде пак същата песен. Аве ей, скъсаняции, двата ми хотела в Созопол с а пълни до 10 септември. Немци, румънци и поляци. Хората си плащат стабилка, не си носят домати и ракия, не завиват от закуската, че да имат и за обяд. Супер стана, българи не земам да ми почиват в хотелите, само мизерии правят и цепят стотинката. Българи земам само да ми слугуват в кухните и да чистят тоалетните. Хайде, наздраве, наливам си узаки, на есен с новата ЕС класа и нови гаджета както се казва

3

ДртПрч

преди 4 години

Много ми е гот, когато на жлъчните оценки за дадено място, собственикът отговаря с още по-жлъчен коментар, че туристът сам си бил виновен, че е нямал топла вода или пък са го изяли комарите поради липса на комарник, защото си бил направил резервацията в последния момент. Ей на такива места не стъпвам. Един собственик на механа в Банско пък беше отговорил на недоволството на свой клиент, че такива прошляци като него било по-добре да не стъпват в елитното му заведение. Селяния до шия!

2

Гинка

преди 4 години

Защо държавата да прави реклама на туризма, без той самият да си прави реклама? Някой да е видял реклама в България (вестник, телевизия, интернет, радио и т.н.) на хотел на Черноморието?Държавата защо не рекламира българските домати или вафли?

1

ДртПрч

преди 4 години

Не, рекламата вече не е това, което беше. Влизаш вTrip Advisor, Google Maps, Booking и т.н., и четеш отзивите на препатилите. Ако мненията са добри - отиваш. Ако не - бягаш надалеч. Вече никой не вярва на реклами.