82

К

преди 5 години

Статията лично от Бокко ли е поръчана или от ГЕРБЕРИТЕ като цяло ?

81

Анонимен

преди 5 години

Най-много пътища са се строили в управлението на Стефан Стамболов. Това показва справка на Българската стопанска камара. Според посочените данни за почти 2464 дни на власт(по-малко от 7г), построените пътища са 5343 километра при 920 милиона бюджетни приходи и 978 милиона външен дълг. Сред другите строителни дейности на Стамболов са над 1600 училища, болници, банки, ж.п. гари, пристанища Бургас и Варна, сградите на Народното събрание,Народния театър, БАН, Халите, паметникът на Левски.

80

виготура_вигосложа

преди 5 години

А бе я не ни разсмивайте беее, за 10 години 300 км магистрали... ми това е плачевно темпо... освен това колко ли от тези 300 км вече са за ремонт... пфууууу

79

Анонимен

преди 5 години

TC TC TC TVA AKO E MAGISTRALI AZ SYM TRAMVAI

78

Анонимен

преди 5 години

Още ли има балъци, к1оито да кълват на стръвта с магистралите.

77

Анонимен

преди 5 години

Това с магистратите умря. Никой не го е грижа за некачествените магистрали. Омитайте се. Разтурихте държавата счупихте София. Точите парите е офшорки и си мислите, че хората са слепи.

76

Анонимен

преди 5 години

75, Ами смешно е 10 години да си на власт и като си построил едни 250-300 километра, да се пъчиш как строиш магистрали и те били основен приоритет. В северна България асфалта на много места още е от Тошово време, да не говорим и колко рядка е самата пътна мрежа. Като погледнеш една европейска страна на Google Maps, имат поне 4-5 пъти по-гъста пътна мрежа.

75

Гост

преди 5 години

Според тази статистика в Северозападна и Централна България за последните 5 години са построени по 5 см на ден нови първокласни пътища. А честно казано не се сещам в тези райони къде има нови пътища. Има само ремонтирани, а не изцяло нови.

74

Анонимен

преди 5 години

300 км, но ГЕРБ готвят такси, които ще скачат както при застраховките.

73

секта фаш нет

преди 5 години

добрите хора имат сила от Бог чрез Божие Слово,сън,видение да преминат в победа в този свят,затова ни е нужен Бог,за да живеем,не да живуркаме и надделем над злите обстоятелства в животите ни

72

Анонимен

преди 5 години

Разсъжденията на българина:- ако няма магистрали - защо няма магистрали, последна дупка и т.н.- ако има магистрали - ние асфалт ли ще ядем?Родината е хубава .. като й се радваш отстрани. Много българи живеят концентрирани вътре.

71

Анонимен

преди 5 години

Тези 300км.скоро ще са за ремонт,а за останалите знаем всичкикакво е положението.

70

Анонимен

преди 5 години

По принцип при ГЕРБ се построиха най-малко магистрали, но се усвоиха най-много средства за строежа им, главно от ЕС.

69

Анонимен

преди 5 години

Ако една магистрала се прави за 20-25 години, като последните 5 години са след първата копка, а преди това има 15-20 години проучвания, проекти и други задължителни процедури, кой е построил магистралата? ГЕРБ ли, защото са резнали лентичката няколко месеца след като са установили режима си, или предишните няколко правителства свършили по-голямата част от работата?

68

секта фаш нет

преди 5 години

вярата в Бог,поклонението към Бог чрез слушане на християнска музика,слушане на Божието Слово от Библията ни потапят в атмосферата на Духът,Святият Дух,идват и мисли,сънища,видения,имиджите,моделите на Бог Отец,а чрез фолка модели на робство,филми,порно,безполезни вятърничави налудничави ,,имиджи,, от всеки зависи какво слуша и следва,не фалшива слава

67

Бойко Борисов

преди 5 години

Построих ви магистрали и пак недоволни!

66

Анонимен

преди 5 години

По принцип километър магистрала трябва да струва между половин и един милион евро на километър. Така беше преди ГЕРБ, но дойде на власт мафията и километър магистрала вече струва няколко милиона евро.

65

af

преди 5 години

За целия период от 7 години не съм правил проучване, но такова бях направил след първия мандат на борисов. Излезе, че при предишното правителство на Станишев са построени повече магистрали (мисля беше около 115км БСП срещу около 110км ГЕРБ). Много от пуснатите в последствие магистрали вече бяха частично изградени от тройната коалиция (напр. Люлин), за други бяха миналили процедури и осигурено финансиране. На ниво второкласни и третокласни предимството беше много км в полза тройната коалиция.

64

Анонимен

преди 5 години

Ес дадоха пари само за магистралите към Гърция и Турция, а северните не са важни за тировете им и ги прецакаха.

63

Анонимен

преди 5 години

То е ясно като беял ден че магистралите са за софиянците и мазните политици , за да могат да стигнат най бързо до морето до границите ,а ни е сме забравени от Бога един хемус не можаха да свържат от 40 години.