не знам какво мислят в МВР, но в последно време само чувам "не правоспособен водач изгуби контрол на".Та какво си говорим? Хората кара БЕЗ книжки, без задължителни ГО и куп други неща и няма никакви последици за тях!
Един *** въпрос - защо българите карат като по учебник в страните от Западна европа, а в БГ са като отвързани. Учени са по един и същ начин. Какви са причините:а) високите глобиб) Катаджията не пита 'ще пишем ли, или...'в) и дветеот там идва. Когато знаеш че и с 200 да караш ще бутнеш на фуражката 20-50лв и ще си продължиш е лесно. Когато няма корупция няма да посмееш. Сега са достатъчно строги наказанията със свалянето на номерата
Никакви наказания няма да имат ефект, докато не започнат да се санкционират всички нарушители. Да се наказва някой с отнемане на книжка или обществено полезен труд, няма как да не доведе до още по-голями нарушения от същия шофьор, заради простия факт, че той ще се чувства несправедливо наказан - как така само него го наказват, а десетките хиляди други шофьори около него, извършващи по-тежки нарушения от него, остават ненаказани.
След всяко подобно увеличаване на наказанията по предложение на КАТ, нарушенията се увеличават. В последните години в България се правят средно по над 200 милиона нарушения на ден, а КАТ санкционира при 1 на 100 хиляди нарушения. Е, в размера на санкциите ли е проблема или проблема е КАТ?
"нещо като публичен линч за виновните шофьори, причинили нараняване на пътници - системно и подробно да се огласяват подобни случаи" според мен е нещо напълно излишно и откровена глупост. Полагането на обществено полезен труд, като например разчистване след катастрофи, помощ на пострадали при инциденти по време на тяхното възстановяване например и подобни мерки ще са доста по-полезни, а и със сериозен превъзпитателен ефект за нарушителите.
Пародия на загриженост за пътна ебзопасност, но какво друго да чоакваме от КАТ и промититите от КАТ мозъци. Всеки експерт знае, че свръхстрогите наказания никога и никъде не са спряли нарушителите и какво трябва да се направи, за да намалеят драстично нарушенията, но за тази цел трябва да се работи, а КАТ не могат и не искат да работят.
Грешка! Правилното е: Нарушаваш правилата на пътя и оставаш без книжка! Може детето да е в другата кола!
Добре дошли в Самоков, градът на картофите и най-добрият кмет за всички времена:))Тук може да видите изтърбушени улици и много каруци, но може да видите и шофьори с деца в скута си. Няма значение цветът на кожата на шофьора или детето. Разбира се има и полиция, но тя не обръща внимание на тези неща. Сигурно си казват: "Кои сме ние че пречим на кефа на хората". Важно е раята да е щастлива и ние да не и правим проблеми за да гласува весела и доволна за най-успешния кмет на света:)Проверете сами:)
Поредния *** закон! По тази логика, ако в другия автомобил има дете, а първия нарушава правилата, не би ли трябвало и той да остава без книжка? Сумати промени направиха, но като няма кой да налага глоби и после да се събират нищо и нищо не се получава! Става все по-зле!
Ако българина има дете от женски пол много внимава. Строг е пази девственоста на чедото си. Но ако има момчеее. Още от малък го слага в скута докато шофира. Да види света какъв левент му се е родил. Децата са любопитни и това им харесва. След време същите тези деца се качват малки да шофират сами, правят катастрофи. За съжаление някои от тях загиват и кой е виновен? Гордия татко разбира се. Примера който даваме докато шофираме леко пийнали или не спазваме правилата, защото те не важат за нас!
До до 42Да, едно време са ни возили без столчета, но при един инцидент опасността за детето е много по- голяма ако е без столче. А и то ще пореве и ще спре. Моите деца пораснаха в колата и когато се е случвало да не са в столчетата пътуването е кошмарно - стават, закачат се и не знам в кой момент като ми изскочи някой и набия спирачки някое ще дойде отпред. Когато за закопчани аз съм по- спокойна и знам че е по- сигурно.
Как се взима шофьорски изпит? - С подкуп за ДАИ. При отнемане на книжката има ли проверовъчен практичеки изпит? - НЕ, само проформа теоретичен пак с подкуп. Какъв процент от пътните нарушенния се санкционират? - 0.012%. При колко процента от спрените за нарушение се дава подкуп? - 60%. Какво се учудвате тогава на статистиката?
КАРАЧИТЕ, които не мога да нарека шофьори, винаги са с голямо самочувствие и ограничен мозъчен потенциал. Те имат свое мнение за ЗДвП и го прилагат, както на тях им изнася. Тези, които не спазват мерките за безопасност, са същите, които правят рисковите изпреварвания, превишават скоростта, не спазват дистанция, спират и паркират в нарушение и т.н. Според тях, Законът е за баламите, а те имат свое мнение, кое как да бъде.Затова в държавата ни е такъв хаос по пътищата, защото липсва дисциплина.
Не е нужен публичен линч - една седмица да копаеш градинки и всеки знак от тук натам ще ти се струва смислен...
Увеличават наказанията - увеличават се смъртните случаи, пак увеличават наказанията - пак се увеличават катастрофите и т.н. Никой не анализира причините за катастрофите. Не може да правиш едно и също ( да увеличаваш наказанията ) и да получаваш различен резултат. Тези трябва да си размърдат мозъците и да направят дълбок анализ на причините. А не само да се чудят как да измислят все по-*** закони без никакъв реален ефект.
Жо :) ти возил ли си малко дете ? Аз защото имам дъщеря на 1 годинка, купил съм и за 300лв. столче, но 10мин като стои на него и започва да реве. Не знам кое е по-безопасно - детето ти да стои зад теб и да се дере от рев, а ти да караш или да го сложиш на седалката и да мълчи... Едно време все със столчетата са ви возили. Хубаво е да всеки да си спазва правилата, но най-хубаво ще е да няма *** по пътищата.
Няма проблем, обаче въведете аналогично наказание, когато пешеходец пресече на червено, а на тротоара има дете и вижда всичко. Десетки пъти ми се е налагало да обяснявам на малкия, че бабушкерата, пресичаща на червено пред нас ще стигне много скоро там, за където се е разбързала.
Нарушаваш правилата с дете в колата? Оставаш без книжка!