До Истината1500-2000 лв. заплата за инженер става, но ако е за седмица. Ако е инженера е без опит, тогава може и на две седмици да му дават тези пари. През 2005-2007 г. никой не искаше да плаща 2000 лв. Затова сега са принудени да плащат на опитен инженер поне 5000-6000 лв.
До Истината 51 А БЕ *** В НОРМАЛНТЕ ДЪРЖАВИ ДА НЕ БИ САМО ВИШИСТИТЕ ДА СА С ДОБРИ ЗАПЛАТИ ИЛИ ИМА АДЕКВАТНО ЗАПЛАЩАНЕ ЗА ВСЕКИ КОЙ РАБОТИ КАЧЕСТВЕНО БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ ОТ ОБРАЗОВАНИЕТО.А В БЪЛГАРИЯ ИМА ВИШИСТИ КОИТО СА ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ *** ГЪЗЕБЛИЗЦИ ВЗЕЛИ ВИШЕТО С АГНЕ ОБРАЗНО КАЗАНО
До Анонимен 57Прав си, че материалите и качеството на изработката на един 10-15 годишен Мерцедес са в пъти по-добри, отколкото в една евтина нова кола. Обаче, цената на поддръжката на този Мерцедес е доста по- висока, отколкото, на чисто нова, кола от нисък или среден клас. Човек трябва да се простира според чергата си, иначе става смешен.
Глупости ще вкарам стара кола с чужда регистрация ще се возя в България и ще и плащам данъците на вън не е проблем това.
"Приятелю", чувал ли си че има много кухи обяви за работа с учудващо завишени възнаграждения и изисквания за кандидатите за да има трафик на интернет към даден сайт/ портал и т.н. Има и истински фирми, лъжат като скъсани и ако се добереш до интервю/ интервюта, излизат лъжите им. Не чети само обявите, а отиди на място да видиш истината. Аз сега съм в една фирма ,с нач. стартова заплата ??до 1600лв-трети месец- повече от 1000 никой не е видял било с глоби, няма работа седмица, или други шмекерии
Като покарате малко 10-15 годишен мерцедес и после нов автомобил за 15 000 лева ще разберете много бързо много неща.Например,че новата кола няма изолация на вратите и купето.Като затвориш вратата се чува метално ехо.Има и други неща.Например липсата на елементарни екстри.До скоро дори нямаха електрически стъкла в базовият модел.Ама седалката е супер твърда и неудобна,то и пластмасата на таблото е крива и скърца и дръжките на вратите изглеждат яко паянтови.Ее нищо,нали е нова ха ха ха
Вкараха ни в съюза, за да ни продават *** си и всичко втора ръка и качество. При свръхпроизводство на развитие страни им са необходими бананови републики, където да си изнасят старите коли и всичко подобно.
ИНТЕРЕСНО, АКО ПОЛУЧАВАМЕ СРЕДНА ЗАПЛАТА ОТ 5000? НА МЕСЕЦ, ДАЛИ ЩЕ ИСКАМЕ ДА КАРАМЕ СТАРА КОЛА? ТАКА ЧЕ ПРЕДИ ДА НИ ПРЕДЛАГАТ НЕЩО, НЕКА НИ ПОВИШАТ ДОХОДИТЕ, А НИЕ САМИ ЩЕ РЕШИМ КАК И КАКВО ДА НАПРАВИМ
Значи в Албания има проблем. Някой политик ще гушне рушвет от авто-производители. Добре, че не сме ние. Всяка забрана е вредна. Утре ще забранят и старите дрехи, хладилници, TV, мебели, жилища, току виж и втори брак. Нека не ни заблуждават
Албания спира колите втора ръка. България кога?-------А, нашата родна Мафия гладна ли да ходи?????Никак не е лесно да изхранваш силиконова мутреса и чалга певачка!!!!
Заради липсата на кадри много фирми в България вече започнаха да вдигат заплатите.Навсякъде където трябват специализирани знания и умения заплащането е добро.Например всеки инженер със опит може да си намери работа за 1500-2000 лева. За добър програмист също е пълно със обяви и започват от 1500 и стигащи до над 5000 лв.Има и много работа за мениджъри. Мин. заплата 1500++Реално ниски заплати получават само хората без адекватно образование и умения.Истината често е болезнена!
Къде пък толкова често ги виждате тези Мерцедеси и БМВ-та за по 15 бона? Аз по улиците предимно виждам очукани Пежа, Рена, Фолксвагени и Тойоти, тук-таме някой много дърт и грохнал Мерцедес или БМВ. Ако подобен ценови клас коли се виждаха по-често щеше да означава че се заражда някаква средна класа, а не както е в момента само топ-ултра-мега гъзарите да карат коли за по 100 бона.
Има резон за забрана на колите над 10 г. и за насърчаване на купуването на нови.В София има една мода сред младите, купуват си хубава кола втора употреба, карят я 2 г. и я продават и си купуват друга кола втора употреба. Искат да карат и Mercedes и BMW, VW и т.н.
Средната заплата в България е около 1100 лева. Вноската за автомобил от нисък клас е 250 лева на месец. (на изплащане за 5 години)Това означава че поне 60% от работещите българи могат спокойно да си позволят нов автомобил. Но те масово не искат нов автомобил от нисък клас. Затова за същите пари си купуват немски премиум втора употреба и после всяка година наливат пари за ремонти.Но нали трябва да "изпъкнем" и да сме "гъзари". Мерцедес, Ауди, БМВ, Тунингован Голф...Селска работа.
Грузински тост. Искам да си купя мерцедес, но нямам възможност. Мога да си купя москвич, но нямам желание. Да пием за това нашите желания да съвпаднат с нашите възможности. Е, имам възможност да си купя от тези коли по 15-16000 но.. нямам желание. Старата кола която карам, е много повече автомобил от тях.
Албания спира колите втора ръка. България – кога?