55

Анонимен

преди 6 години

Електромобилите имат 3 недостатъка. 1. Бавно се зареждат2. Малък пробег3. Скъпи батерии. Пазара втора ръка също е под въпрос, ако трябва да смениш батерията на колата ще трябва да платиш 10,000 евро. Значи колата като я купиш и става вечно твоя.Докато не се решат тея 3 проблема колите ще са на дизел и бензин.Трябва технологичен пробив в батериите и масово производство за да поевтинеят.

54

Да ама не

преди 6 години

Електромобилите не се зареждат нощем, а когато цената на електроенергията е по-евтина. Ако произвежданата от фотоволтаиците електроенергия е по-евтина, Логично е електромобилите да се зареждат през деня, докато собствениците им са на работа. 12 кв.м фотоволтаична централа струва 2000$ осигурява 1kwp мощност и 1300kWh електроенергия годишно което се равнява на 12 000км. Това осигурява 25 години пробег около 300 000км без вредни емисии. Кое е невъзможното?

53

Joe

преди 6 години

Северните народи не грешат.Щом са го решили,ще стане. А Бай *** ще гледа и ще цъка с език.

52

Баце

преди 6 години

Марйче кой те лъже че можеш да пишеш по тази тема. Мнооггго си далече и встрани.

51

Анонимен

преди 6 години

Освен това проблемното замърсяване е в градовете.Камионите и да пушат по магистралите, там никой не живее.

50

Анонимен

преди 6 години

Много идьотски аргумент - не можеш да стигнеш до морето.Извинявайте, аз ходя на море веднъж в годината.Айде да са два, да са три пъти.Останалите 300 дни навъртам по 30-40 км на ден.Освен това до морето не може, но до Пловдив, Търново, Враца, Благоевград, може. Обратно, от Варна и Бургас се стига до Ловеч и Пловдив.

49

Паметлив

преди 6 години

До ииЕл автомобили има от над 100 години.Но евтиния петрол спира развитието им и те си остават в индустриалната сфера.Автомобил,годен за ежедневна експлоатация с 50-60 км пробег излиза през 1996г(GM),но след 2000 е спрян принудително,а данъчните облекчения-премахнати.Сега има бързо развитие,но масов няма как да стане при тая цена и експлоатационни показатели.По-нататък-може.

48

ии

преди 6 години

На един електродвигател няма какво да му се счупи.Няма масло няма поддръжка, няма филтри, няма части.Там е голямата драма.Половината от парите които си докарват големите компании са от това.гледайте "кои уби електрическия автомобил" има го в тубата. технологиите ги има от 20 години въпроса е че няма далавера в електрическия автомобил.

47

Trolland Dump

преди 6 години

"ОЩЕ ПРЕЗ 2013 г. БЕШЕ СЪЗДАДЕНО ЗАРЯДНО УСТРОЙСТВО С ЧИЯТО ПОМОЩ СЕ ЗАРЕЖДАТ БАТЕРИИ ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ ЗА 1 000 км. ПРОБЕГ ЗА ПО-МАЛКО ОТ 10 МИНУТИ!"Дай да го видим де. Име, номер на патент, кой го е изобретил - въобще някаква информация, по която да го видим? Или всичко си го сънувал?До тук най-умното, което са измислили са висококапацитетни кондензатори. Глътват за няколко минути ток, после бааааавно ти зареждат батериите(да не вземат се стопЯт). Но това не е ефективно решение на проблема.

46

петров

преди 6 години

До dpТолкова е "чиста и зелена, дори евтина" твоята атомна енергия, че после 300 години се обслужват отпадъците?! Сигурно безплатно, как мислиш?!

45

Отговор

преди 6 години

До Анонимен 18 Решението е двигател на газ.За мизерниците е отлично решение.

44

Космос

преди 6 години

Временни приказки

43

чичо Манчо

преди 6 години

Ся и чичо ви Манчо да изрази мнение: - И с водно гориво да измислят автомобили, пак ще нарушат баланса в природата! Шот' веднага ще сложат ръце на океани, морета и реки;)! Ами самолетите, корабите, совалки и военна техника? И те ли ще са на акумулатори? Тогава арабите ще ядат пясък ли? Мислите ли, че огромният петролен бизнес просто ще стои и гледа безучастно отстрани?! ТЦ!

42

dp

преди 6 години

Всъщност големият проблем е обръщането на насажданато с десетилетия в общата публика негативно отношение към атомната енергетика.Последната е единственият познат ни начин да произвеждаме чиста енергия, но решенията за нови централи се взимат от политици а политиците се избират от публиката, която пък десетилетия е била облъчвана от агитацията на петролното лоби и подобни (БГ е най-малкият проблем в тоя смисъл, и в щатите и из Европа - освен във Франция - е пълна трагедия).

41

seira

преди 6 години

ЗАЩО ЛИ СИ МИСЛЯ, ЧЕ ТОВА Е "ПОРЪЧКОВА СТАТИЯ"?!ОЩЕ ПРЕЗ 2013 г. БЕШЕ СЪЗДАДЕНО ЗАРЯДНО УСТРОЙСТВО С ЧИЯТО ПОМОЩ СЕ ЗАРЕЖДАТ БАТЕРИИ ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИ ЗА 1 000 км. ПРОБЕГ ЗА ПО-МАЛКО ОТ 10 МИНУТИ!КОЙ ИМА ИНТЕРЕС ОТ ПРЕЧКИТЕ ПРЕД ВЪВЕЖДАНЕТО НА ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ?

40

Анонимен

преди 6 години

Фотоволтаиците дали произвеждат ток от лунната светлина или от светлината на облаците през нощта, защото нормалното е на един ел. автомобил батерията му да се зарежда през нощта, а през деня автомобила да се използва?!С други думи за тока на ел.автомобилите трябват много нови АЕЦ и ТЕЦ, а замърсяването ще се увеличи вместо да се намали.

39

Обективен

преди 6 години

Ако в България се премине на ел. автомобили, ще ни трябват още два-три АЕЦ-а като непостроеният АЕЦ Белене. Другият вариант е още един куп ТЕЦ-ове на въглища, като Мариците и половин България няма да може да диша заради ел.колите.

38

Анонимен

преди 6 години

Имам познат който си купи електрически скутер той е 120 кг дават пробег 30 км тръгнал на един баир и оп ядец каза 3км батерията свърши тока

37

Реалист

преди 6 години

Ограниченията за изпозлването на коли с ДВГ в бедните държави, само ще доведе до затвърждаване на икономическото превъзходство на по-богатите държави над по-бедните, а от там и по-ниско качество на живота в по-бедните държави, по-ниска продължителност на живота и т.н. Тук едни непрекъснато лъжат, че щели да спрат в някои държави дизеловите коли. Планират да спрат производството и продажбата на нови дизелови коли, а не са приели закона за спиране на употребата им, както ни внушават лъжците.

36

Анонимен

преди 6 години

таман у нас масите се уредиха да си крадат нафтата и сега, ще им махат дизела! Ужас! Ама щели да го връщат щото електричките били кофти, бе карай там, лаф да става!