в 21 век редат павета, смех...а паветата винаги са се редели от затворници преди, сега от роми...какви майстори какви 5 лева...трябваше да ги наредят по тротоара а не на улицата...за каква чиста и зелена София говорим, те вдигат най-много прах, а за децибелите да на говорим...
Тези , които гласуваха паветата отново да се поставят са за трепане!Първо няма майстори за това ,второ , ако се намерят ще вземат скъпо и трето това е настилка , която е много шумна , когато по нея минават коли!
А метрото НЕ Княжево А направо Владая ... за да хване всички Перничани които влизат в София с колите си . И винетка за Влизане в София с Автомобил
Паветата се редели от най-добрите... на снимките само от патладжанените виждам!!! Това ли са ни майсторите?
Спаси София, тролската организация на бившия кмет Мафиански е сериозно ангажирана да оплюва всеки ремонт, който тече в София. Но дипломи нямат, павета не са редили през живота си, само са пипали клавиатури и фотоапарати.
Само погледнете снимката и без да сте специалисти ще разберете че това е аматьорска работа. Фугите между паветата не трябва да са по големи от 2 см. В противен случай няма необходимата плътност и се разместват.Ако се осланят на пясъка да ги уплътни в голяма грешка са. При този интензивен трафик само след един месец всико ще е на вълни. По татово време въпреки че трафика беше доста по рехав и реденето беше от майстори пак се получаваха дунавски вълни и коловози но след 10 години експлоатация.
Ако сметнем кв.м и цената на ремонта ще имаме космическа сума за квадратурата.Като с акция саниране, то да се построи ново излиза по евтино на моменти.
Направо ромска работа.....каквито работниците ,такъв и ефекта. Как може да разчиташ на неграмотни и мърляви хора да ти свършат качествена работа? Защо по дяволите не го асфалтираха ?
С майстори "черни нинджи" тия павета ги пиши бегали. Събирайте пари за следващия ремонт след година - две
Тези павета няма да издържат и година и "Дондуков" ще се върне в старото си състояние. Настилките в България се правят без основа, колкото да се вземат парите за поставянето и траят около година, не повече. Виждали ли сте например някъде из Европа чудото "български тротоар"? Едва ли. Там под плочките поставят бетонна основа и тротоарите стоят във вида, в който са наредени с десетилетия. Проблема е, че за лошото изпълнение никой не носи отговорност, нито изпълнителите, нито възложителите.
След като ги наредяха минаваше валяк за да ги изравни отгоре. След това фугите между паветата се запълваха със ситен пясък намокряха го да улегне и след това оше веднъж ги запълваха докато се получи равна повърхност. След романта на паважа минаваха чистачките с метлите и където пясъка е в повече го събираха . Но това беше по Бай Тошово време тогава имаше държава управници и народ в истинският смисъл на думата.
До Тъпите шо-роши Ми не софиянците, щото те вече не са тук-повечето са в чужбина, а възрастните търсят красива природа в провинцията.Тук се напълни със съселяни на кметката и други съселяни-никога в столицата не се е чувало такова мекане и бекане. Та тая интЕлегенция гласува.
Трето поколение съм на бул. Дондуков. Вече съм на 50 години но такова некадърно редене не съм виждал! Този булевард се ремонтираше веднъж на 10 години. Миеше се през лятото всяка нощ а през деня зиловете водоноски го пръскаха с вода за да не се вдига прах от пясъка който е между паветата. Наблюдавам реденето на паветата и се шашкам. Старите майстори подбираха по едрите и по ситните павета и ги сортираха. Правеха стабилна основа а след това редяха в краят по едрите а към средата по ситните
"Битката" за бул. "Дондуков" – бързат с паветата за Борисов