След като разбрахме, че карбураторът бил статична технология, която само смесвала въздух и гориво, които после се телепортирали към двигателя, искам още вицове. Разкажи как карбураторът не е крайно неефективна технология и как автопроизводителите са го заместили с инжекцията заради таен заговор да подринат авторитета на карбуратора.
До 45Тя и осмицата беше с 1.4 двигател.На новите купета дори го пишеше.1360Така че е почти сигурно че е бил същия мАтор.Няма значение.Това е прототип а такива има хиляди по света.Дори и в Бг.
Разкажи още някой виц, ако се сещаш. Според теб въздушно-горивната смес от карбуратора къде отива? В цилиндрите или директно в ауспуха?...Това, че от карбуратора отива в цилиндрите не значи, че карбураторът разпределя нещо. Лекичко ще ти подскажа, че преди да влезе в цилиндрите горивната смес преминава през клапаните които, забележи, са част от ГАЗОРАЗПРЕДЕЛИТЕЛНИЯТ механизъм, който само от името му можеш да разбереш за какво служи.Други вицове искаш ли?
"Карбураторът не разпределя горивото в цилиндрите"Разкажи още някой виц, ако се сещаш. Според теб въздушно-горивната смес от карбуратора къде отива? В цилиндрите или директно в ауспуха?
"Под капака е било същата трагедия като осмицата а аз съм имал осмица:))"Под капака на тази е имало 1.4 литров двигател, снабден с инжекция, а шасито и други елементи на автомобила са били от алуминий. Не знам каква осмица си карал, но освен ако не е била една от произведените въпросни бройки, не знам изобщо каква база за сравнение имаш.
Карбураторът е крайно неефективна технология за рапределение на горивото в цилиндрите, крайно неточна и непостоянна. Както и да го направиш, все няма да е като хората. Неслучайно инжекционът го измести...Карбураторът не разпределя горивото в цилиндрите. Той само смесва горивото с въздуха в определена пропорция за да се образува въздушногоривната смес. Освен това не е неефективен.
"По него време СССР не можеше карбуратор да направи като хората ти за инжекцион говориш."Карбураторът е крайно неефективна технология за рапределение на горивото в цилиндрите, крайно неточна и непостоянна. Както и да го направиш, все няма да е като хората. Неслучайно инжекционът го измести.
До 20СССР правеше.Сега Русия използва потенциала на онова управление.Прави кораби ама във Франция.Изстрелва ракети ама с двигатели на СССР.Не се заблуждавай.От лидер в самолетостроенето днес не прави и хвърчила.Подводниците които направи СССР днес стоят нахвърляни по кейовете и няма кой даже да ги нареже за скрап
Имало е такъв, 408 Турист, 1.4i. Говорим си за 64-та година, имай предвид, че инжекцията навлиза масово чак към 80-те, дотогава е била скъпа технология за повечето автомобилостроители дори на запад. Ръководството на Москвич се отказва от кабриолета, и заради добрите продажби на седана.
*** платената руска статия :DТея руски таралясници ,може и да си ги продават по селата в Русия ,но надали ще имат пазар по света.Всичко качествено ,скъпо и елитно идва от Запад...руснаците винаги са били джуджета в производството на каквото и да било.
До 27Москвич с инжекция?По него време СССР не можеше карбуратор да направи като хората ти за инжекцион говориш.Карбураторите течаха като леки отвсякъде и на всеки 200 км трябваше да ги човъркаш....бе мани
Много добрите съветски автомобили по които червените пенсии припадат, защо никога не са били продавани извън СИВ и в някои други братски червени режими?
Трябва всички гробници над 15 години да се обложат с много висок данък, за спре това ужасно замърсяване на въздуха.Така тези, които тук хвалят западните коли, ще имат възможност да си купят и мерцедес и фау-ве и други прелести, които си пожелаят. Нали сега при управлението на ГЕРБ ВЕЧЕ СМЕ БОГАТИ.
И какви са продажбите на тези руски автомобили? 2-3 бройки имат ли? Едва ли, това са просто тунинги и нищо повече, руснаците качествен продукт рядко създават, а още по-рядко успяват да го продадат, защото са прости и мързеливи алкохолици, също като бг феновете им.
Нито Лада, нито Москвич! Кои са най-скъпите руски автомобили?