Друг *** пример за тоталната липса на възпитание и толерантност на пътя - пробвайте да дадете предимство на някой излизащ от улица без предимство защото знаете, че има да чака 2 часа докато се изнижат всички и вижте колко ще ви освиркат. Дори да спреш за да пропуснеш майка с количка отзад започва псуване, свирене и какво ли не. Като дадеш предимство на някой повечето стоят и дори не могат да осъзнаят, че ги пропускаш.
Първо на вънка се кара основно на магистрала. Второ пътищата им саа в отлично състояние.Всеки месец по ТВ дават по някой Българин размазан на германска магистрала?!? Айде не ни минавах с Тея,че само тука се перат. И на вънка правим много мизерии, просто са малко хората.
Такива безумни предложения - до всеки шофьор да има катаджия, могат да дават само КАТ и хората манипулирани от КАТ. По света от край време си знаят как се налага спазването на правилата и го правят. Само в България се говори все за възпитание и т.н.
Някои не се усещат, че стават смешни. Едни и същи шофьори (български граждани или чужди граждани), в България шофират по един начин, а в държавите, където е наложено спазването на правилата, същите шофьори шофират по съвсем друг начин. Може би на границата им подменят чипа, манталитета, възпитанието, културата, ... голем смЕх.
До ФактРазбрахме ти гледната точка, няма смисъл да повтаряш 10 пъти. То по твоята логика пак трябва да направим щат от 100 000 коли на КАТ да следи всеки чубанин, как кара? Ти ли ще го финансираш ? *** то така става.Трябва да се започне работа от децата и правилното им изграждане ,като отговорни личности.
Не ти ли омръзна да даваш примери, които са пряко следствие на факта, че КАТ в България не работи?! Да, първопричината е КАТ, а не шофьорите, които шофират по начина, по който КАТ им позволява да шофират.
Интересно, дали и след 1000 години, България ще е първото и единствено изключение, където без КАТ да работи, правилата сме започнали да ги спазваме, защото в закона пишело нещо или ще ги спазваме заради възпитанието, културата, манталитета, чипа, ... ни
Има още и индивиди които карат постоянен на халогени. Модата на 90те. Как да им обясниш,че халогена се ползва за друга цел, не да натоварва водача отсреща с още два фара.Пълно е с комплекси няма какво да се лъжем.
Няма и досега не е имало държава в света, където правилата да се спазват ей така, защото нещо си го пишело в закона или защото хората били възпитани, културни, с подходящ манталитет и т.н. насаждани от КАТ глупoсти. Винаги и навсякъде по света държавата е налагал и сега също налага спазването на правилата в държавите, където правилата се спазват. Досега няма изключения. Тук в България някои си мислят, че ние може да бъдем първото изключение - правилата се без КАТ да си върши работата, както е по
Много пешеходци пресичат където не трябва защото на местата където трябва шофьорите не ги пускат и им свирят като пресичат на пешеходна. За КАТ какво да кажа. Полиция и КАТ са за превенция и да следят за спазването на закона, но и те дават страхотни примери като карат без фарове, без винетки, коли със съмнително техническо състояние и доста често и те правят нарушения (пресичане на двойно непрекъсната за да направят обратен и др.) Така, че доста от причините са си в нас.
Вината е комплексна. Първо нямаме култура да се изчакваме, да даваме предимство. Книжките се купуват + комплексари който си мислят, че пътя им е бащиния и правят маневри без мигач или хора който си мислят, че мигача им дава абсолютно предимство. Масово неспазване на скоростта, колите ни са в отчайващо състояние, китайски LED който нито са нагласени да светят както трябва, нито работят като хората и само заслепяват.Карат на дълги в градът, но и те не знаят защо.
До ФактА в кое е? Просто пример - спираш на пешеходна да пропуснеш пешеходец и отзад или те натриса някой *** с 20 годишна *** който се мисли за някой бабаит от бързи и яростни или минава край теб свирейки и блъска пешеходеца защото е зает да те псува и му липсват елементарни познания като да гледа по далече от предния си капак! В такива ситуации къде е вината? Или както ми се случи на мен лично - спирам заради пешеходец и един ме блъсна с 70км/ч защото се загледал в телефона си?
Защо КАТ трябва да ти каже , как да караш? Всеки е чел правилник и се е съгласил с него? Има знаци има и указания? КАТ нфможе да наблюдава всеки един автомобил в държавата? Отново си прехвърляте вината на някой друг. Карайте с 90 и ще видите, че проблеми няма :) като карате с 150 проблема и отговорността си е ваша.
Докато има мaлoумници, които смята, че причината е манталитета, възпитанието, културата, чипа и други подобни дивотии, никога няма да се оправим.
Аз съм по улиците от 15 год. Нещата са комплексни. Първо сме невъзпитани, второ сме комплексари , трето автопарка е лош, уменията ни зад волана са на ниско ниво, когато човек надскочи възможностите си става беля. Просто това е манталитетен проблем , като във всичко останало. Което се лекува трудно.
Шегата настрана, но както винаги хората с промити от КАТ мозъци пак хвърлят вината върху шофьорите, а истината е, че поведението на шофьорите е следствие, а не причина. Причините са главно две като най-важната е липсата на контрол от страна на КАТ. Навсякъде по света контролния орган на държавата със силата на държавата налага спазването на правилата. Никъде правила не се спазват от възпитание, култура и т.н. Втората причина - състоянието на пътищата и безумната организация на движението и парки
Цитат: " С 99 на на един милион души преди нас е Румъния с 97 души. "Някой може ли да ми обясни как Румъния е едновременно с 97 и с 99 загинали на 1 милион?
Отделно като се добави и ТОТАЛНТА ЛИПСА НА ПЪТНА НАСТИЛКА + ОКОПИ ТРАНШЕИ И КУП ДРУГИ НЕЩА КОЙТО ГИ НЯМА И НА КОЛАРСКИ ПЪТЕКИ, НО ГЕРБ ТОВА ГО ВОДЯТ МАГИСТРАЛА, ПЪРВОКЛАСЕН ПЪТ И ТН. и всички предпоставки за ПТП са налице. Книжки се дават на хора който я са завършили основно я не. И законите ни са направо смешни. Я сложете за каране без книжка или пиян 5 години ефективна присъда да видим колко ще карат така. За ПТП в нетрезво състояние 30 години ефективна без право на замяна и да карат тогава
КАТ освен, че ги няма и не следят за спазването на закона. При катастрофа стоят до колите и дори не си правят труда да регулират движението което в комбинация с нагли ТИР-ове става предпоставка за още инциденти. Да не говорим за 20 годишните БМВ-та който са по стари от шофьорите си, а те горките я с книжка, я без. Като се добавят и тролеите на по 100 години който се влачат с 10 крачки в час и се разпадат в движение (защо не минават ГТП никой не може да ти каже, но са в движение) и само пречат.
Печална класация: Първи сме по смърт на пътя в ЕС