65

Хм

преди 7 години

Тотално ще ни уморят "честните частници"!Знаете ли какво е в БДЖ?Работи се на принципа:"Разходите-държавни,печалбите-частни"!Всички едри началници имат паралелни фирми и яко точат!Преди време разговарях с един началник-движение от ключова гара и ми сподели:"Едва почвам и идва един от началниците-Моя влак трябва да мине до еди колко си часа!,после втори-същото,трети....А трябва да минат и държавните.Колкото до скоростта-като кажат на машиниста колко време има,той да си прави сметката.Изобщо....

64

74

преди 7 години

Добре не знаех,тогава вече трябва да е ясно със каква скорост се е движел ,щом няма официално изявление на органите значи влака се е движил със разрешената от закона скорост.

63

Анонимен

преди 7 години

Нито един машенист не би влезнал в отклонение с 70 км/ч. при допустими 40 км/ч. Защото знаят, че дерайлирането е гарантирано. Основният въпрос е защо са го направили? Причината може единствено да е грешно разчетен пред сигнал на семафора, когато са видели входният семафор вече е било късно и не са успели да задържат влака до 40 км/ч.

62

Анонимен

преди 7 години

Има и черна кутия и тахограф

61

Анонимен

преди 7 години

Влака има ли тахограф щот черна кутия няма със сигурност,как ще се докаже със каква скорост се е движил,по свидетелски показания ли ? Това е нелепо,версията със високата скорост отпада поради липса на доказателства,я да видим версията за контролиран взрив,щот изглежда най адекватна и надеждна ,близка до истината

60

Катранджиев

преди 7 години

Ако ограничението е било 40, а влака се е движил със 70, задължително трябва да ушият и машинистите, та ако ще и реално 140 да позволява този участък.

59

Анонимен

преди 7 години

До АнонименРесорният министър е виновен за това,че не е изисквал редовни доклади,члез подчинените си във ведомството,за състоянието на жп-инфраструктурата,за състоянието на вагоните,дали имат лиценз,годни ли са за движение...за работата на персонала.Личното му присъствие на ключови жп-участици.Санкциониране на нарушителите и проекти за модернизация на БДЖ,които да предостави в парламента за обсъждане.

58

Анонимен

преди 7 години

Причините са много и са съвкупни!Като се започне от това,че изказващият се разбирач е в транспортната комисия в парламента!!

57

Каспичански

преди 7 години

Във всички случаи машинистите трбват да понесат сурово наказание - поне 10-15 години пандела, и това да е обица за колегите им които правят компромиси с правилниците само за да не си загубят жалката работа.

56

Анонимен

преди 7 години

До АнонименС концесиите също трябва да се внимава,защото има и непочтени инвеститори,какъвто бе Гад Заеви,за летището в София,преди време.

55

Анонимен

преди 7 години

Машинистът се е проявил по-скоро,като терорист-самоубиец,а не нормален човек,с такава професия.Затова трябва да получи най-строго наказание,а надлежните органи да си вземат поука.Държавата трябва да контролира жп-съоръженията,вагоните-в какво качество а годност са,както и качествата на персонала.Всички влакове да бъдат изведени от населените места!

54

Анонимен

преди 7 години

Преди месеци се търсеше начин да се отдаде на концесия летище Созия с цел подобряване оборудването и вл. път на БДЖ.....и като се почнаха едни стачки, политически маневри и т.н. Може би, но не е сигурно, ако въпросните ремонти бяха направени тези жертви нямаше да ги има. Ама политиците си гледат игричките.

53

Анонимен

преди 7 години

Не че искам да ги защитавам ама какво е виновен министър или някой по-високо в БДЖ че някой си машинист не спазва скоростта на движение.

52

Шуменец

преди 7 години

Линията Русе-Варна е първата ЖП линия у нас, и е строена още преди Руско-турската Освободителна война. Но тя е основно реконструирана още по царско време и после отново реконструирана през соца. Особено по времето на соца е подменяно всичко- релси, т'раверси, връзки, положена е електрификация...

51

Shano

преди 7 години

Застраховките в Хитрино едва ли са много популярни,но има резон в таквъз схема.разследването ще покаже чия зелка е най -удобна за рязане,но ако някой служител може да докаже ,че е писал рапорт за опасности,амортизация или нещо такова,топката отива при по-големите.

50

Влакът факла?

преди 7 години

Кое гениийче джурналистче или политолог се опитва да наложи този термин? Това си е чиста бомба, а не някаква факла. Ако влака беше горял , нямаше да има такива поражения.

49

Шуменец

преди 7 години

Хайде стига глупости. Кривата на ЖП линията в района на Хитрино позволява много по-висока скорост от 70 километра/час. Там има нещо друго. Трябва да влезе ДАНС и да се проверява фирмата, задължения има ли, към кого, има ли конкуренти, кои са те, какви са им отношенията...

48

учен

преди 7 години

НА 2 КМ ПРЕДИ ВЛИЗАНЕ В ГАРАТА ЛИНИЯТА ПРАВИ ОСТЪР ЗАВОЍ И АКО ВЛАКА СЕ Е ДВИЖИЛ С 75 КМ Е ЩЯЛ ДА ИЗЛЕТИ ОТ РЕЛСИТЕ ОЩЕ ПРЕДИ ДА НАВЛЕЗЕ В ГАРАТА ---ДО ТУК С ВЕРСИЯТА НА ДР- КАРАДЖОВ СКЪСАНА ВРЪЗКА СЪЩО НЕ ВЪРШИ РАБОТА---ПРИ ТАКАВА СИТУАЦИЯ СЕ КЪСАТ МАРКУЧИТЕ ЗА ВЪЗДУХА И СЕ ЗАДЕЍСТВАТ СПИРАЧКИТЕ НА ВАГОНА Т- Е --ВНЕЗАПНА СПИРАЧКА

47

Анонимен

преди 7 години

Влакът "ЛЕТЯЛ" с 30 км над допустимите 40. 21 ВЕК -БЪЛГАРИЯ

46

Киро

преди 7 години

Независимо каква е причината, машиниста ще опере пешкира. То е ясно. *яците нагоре ще се покрият и ще си измият ръцете. Няма как в България зад такава голяма фирма да не прозират мръсните пари на политици и мафиоти.