49

Боев

преди 8 години

Моят персонален проблем не се свежда до това какви приходи генерират зоните и в чии джобове отиват, а доколко е ефективно платеното паркиране - дали ми е свободен тротоара пред входа, дали намирам място за паркиране.Нещата са много по-добре отпреди години, казвам го като човек,който живее на 50м от Витошка и като човек ,който все още помни на какво приличаше пък Витошка с паркиралите коли по тротоарите, с трамвая, със светофара на Солунска, който пускаше по 3 коли.

48

Центърът

преди 8 години

През 50-те и 60-те години на миналия век примерно на ул. Парчевич между Витоша и Христо Белчев /тогава Гаврил Генов/, рядко паркираше кола и така беше на всички останали улички в тази част на Центъра на София. Постепенно колите се увеличаваха, което е съвсем нормално, но за тях нямаше други места за паркиране освен на улицата и улиците се запълниха, първо от едната страна, а после и от двете страни и това стана още преди 1989-та година. След 1989-та година започна едно безразборно строителство

47

Центърът

преди 8 години

поправка - 50-те и 60-те години на миналия век

46

Центърът

преди 8 години

Боев, мосмали ***.И аз почти цял живот съм живял по места, където сега е синя зона, а и сега съм в синя зона, но няма никакви места за паркиране както през деня, така и през нощта. Проблемът в центъра е друг и би трябвало всеки да го знае, ако е на над 50-55 годишна възраст. Проблемът е, че няма паркинги и хората няма къде другаде да паркират освен на улицата. През 50-те и 6-те години на миналия век това не беше проблем защото я имаше, я нямаше една кола паркирана между две пресечки.

45

Анонимен

преди 8 години

*** народ=беден народ.Паркинги и гаражи практически работи за Къро и Таки.Парите от печалбите се точат от тях.Дружеството на практика е рекетьорска структура.А това "запитване" е нещо като "Искате ли да сте роби".И независомо какво ще кажете накрая Дявола ще заключи "ИСКАТ".Ако всичко беше открито (ама не е) защо не направят официално допитване (нещо като мини-референдум)??Защото няма да постигнат целта си (повече кинти за Къро и Таки).Мноого *** народ е българският.

44

Боев

преди 8 години

Колите на живущите са една много малка част от всички паркирали.Тези,които живеят в центъра знаят,че през нощта 3/4 от паркоместата са празни.Установявам го всяка вечер,поглеждайки през прозореца.Ако цената стане 3лв на час,*** от Люлин ще си помисли дали има смисъл да се дотътри с десетгодишното си BMW до Рафи на Витошка или да си хване метро за левче.Пишейки това обаче и знаейки манталитета на ***,започвам да се съмнявам в собствените си думи :) Все пак посоката е вярна, време трябва.

43

Анонимен

преди 8 години

Парите от зелената зона , под строг обществен контрол, да отиват за строежа на нови обществени паркинги. Ако си задавате въпроса какво ги правят сега - присвояват ги.

42

Анонимен

преди 8 години

Такаа, до всички академици, кожодери и обикновени пладнешки разбойници:Какъв приход генерира платеното зонирано паркиране в София и къде отиват?Какви услуги осигурява това платено паркиране срещу не малката такса?- почистване на зоните и прилежащите тротоари ли?- гарантирано паркиране за живущите ли?- равнопоставеност на всички жители на град ли?Мога да питам още много, но най-важното е колко пари се генерират, къде и как се харчат!

41

Анонимен

преди 8 години

До Акад. ВитановПоне някой има историческа памет и наблюдения :)Колкото до денонощния режим на зоната, където и да съм бил, а съм бил на много места, навсякъде през нощта е свободно, както и в неделя. Само в един африкански град се заплащаше и през нощта, но там това беше от съображения за сигурност - всяка улица имаше въоражен "гардиен", както те го наричат, който събира пари и пази колите.

40

ПРОВЕРКА

преди 8 години

Харесалите са "против" нова зелена зона, тези които не харесват са "за" нова зелена зона!

39

Боев

преди 8 години

До 44Смяташ ,че паркирането не е уредено ли?Кое не му е уредено? Има си регламетирани места, зони, тарифи, служители, електронна система. Кое не му е уредено?Или Фандъкова трябва да те посреща след работа и да ти помага при паркирането, защото изпитваш затруднения с успоредното паркиране да речем?...и айде стига сме се оплаквали.

38

Анонимен

преди 8 години

Добре, де и като въведат зони в сегашния им вид, какво става? Нито намаляват броя на паркираните коли, защото ние живеещите в зоната сме си все едни и същи, нито осигуряват нещо, само събират едни пари от хората, които потъват кой знае къде. При мен има зона от няколко години, е не съм видяла нито улица да са ремонтирали, нито паркинг да са построили, нито пък са ми осигурили нещо. Пита се в задачката за чий ги плащаме тия пари?! За табелката "платено паркиране"?

37

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

преди 8 години

Какво е влиянието на настоящата зелена зона към момента?! Пак е трудно да се паркира, но пък вече общината е събрала крупна сума, която вместо да бъде вложена в строителството на подземни паркинги или много етажни паркинги, общината харчи за администрация и подхранване на жадните корумпирани плазмодии! Истината е , че пари няма , България е пред фалит , не сте забравили за онези милиарди , които взеха и потънаха в нищото......Кораба потъва или вече е потънал...

36

Боев

преди 8 години

Няма нито европейска столица, нито източна без зони за почасово паркиране!Препоръчвам да си направите труда да проверите цената на истанбулската Ispa и да я сравните със средната заплата, както и същото упражнение, отнесено за Мадрид, Барселона,Виена, дори и да речем Загреб.Тогава пак може да говорим дали един лев на час е много или малко.Така или иначе нашият манталитет,че за трите ни коли трябва да има безплатни места под прозорците, ще бъде трудно променен. :)

35

Анонимен

преди 8 години

Твърдо ПРОТИВ всякакви сини и зелени зони. Необходимо е нещо много просто - Фандъкова да спази закона и да осигури ред в паркирането, като законът никъде не казва, че за този ред трябва да се плаща. След като Фандъкова си изпълни задълженията по закон, може да се мисли за сини, зелени, пембени и т.н. зони.

34

Анонимен

преди 8 години

защо не си кажете,че всичко опира до пари от данъци? и аз към против коли по тротоарите,но къде да си паркират хората колите - в коридора си? подземните паркинги направо са си страшни,да построят паркинги на много етажи - такива видях в турция още през 1978-*** год. на една екскурзия.и тогава да мърморят "кметовете"и всички други бирници.

33

До 41 Боев

преди 8 години

Защо не вземеш да се поограмотиш малко?ПО закон кметът и общината като цяло трябва да осигурят ред в паркирането на територията на общината и това няма никаква връзка с сините и зелените зони. Това, че те кмета не си върши работата, ти го подминаваш и пак гласуваш за същият кмет, но приветстваш да те оскубят, защото тогава кметицата ще си изпълни задължението по закон.

32

Анонимен

преди 8 години

На този етап в центъра няма друго решение освен ристрикции и забрани . Щом като всеки цър..вул може да си купи таралясник за 1000 лв. и да се прави на велик това е начина . Даже трябва платеното паркиране да стане 5 лв. на час и тогава ще има мир от таралясници .

31

Анонимен

преди 8 години

Принципно бизнесът се изнесе от центъра на София, заради проблемите с паркирането, но на село кой да знае ..

30

Боев

преди 8 години

И аз съм "ЗА" разширяването на обхвата на зоните.Центърът вече така или иначе е леснодостъпен от всички квартали с метро и ще става още по-достъпен с изграждането на третия метродиаметър.Живея в Синя зона и откакто е платена и откакто в малките улички не се паркира оляво и отдясно по тротоарите (както беше преди 10 години), се живее по-спокойно. Нали това искаме в крайна сметка.На всички песимисти препоръчвам да си припомнят на какво приличаше центърът преди 10-15 години!