До Анонимени *** 119 и 118можеме да ги пофалим за средното количество алкохол за едогодишен период на глава от населението , също и за броя *** изнасяни на запад! Машшаала!
Не само германски. Почти няма да се намери автомобилен производител в света, чийто возила да не са по-добри от руските. За 70 години социализъм, руснаците не можаха да създадат нито своя кола, нито свои двигатели - всички руски марки са лошо копие на западен оригинал - Волгата е Форд, Москвича е Опел Олимпия (трофеен германски цял завод пренесен в Москва). Ладата е Фиат по лиценз. Двигателите (включително и на военните возила) са остарели западни мотори. Първите им реактивни мотори са от Ролс Ро
то и в България се карат много германски автомобили , само че 10-15 годишни , преди се караха нови социалистически возила , които били таратайки ,все едно тогава Голф 1 е бил космически кораб , а сега се карат западни стари корита , вижте автопарка в България , какъв е
Подвеждащо заглавие и липса на новина в изложението.Защо има журналисти, които с материалите си обиждат интелекта на читателите на медията, в която работят?
Изключително *** материал. 1. В цял свят НЕМСКИТЕ коли са почит.2. В много страни, обикновени хора имат ПОВЕЧЕ коли отколкото руски министър, и не прави впечатление.3. Само *** В. може да пише такива тъпни - каква информация е това?
Министърът без портфейл сигурно има дебел портфейл в швейцарси банки. Но огромното богатство не му стига да си купи луксозните Москвич, Запорожец или Жижули.
В Кремъл, оказва се, предпочитат германски коли