Очевидно нашите управляващи не живеят на същата планета като ние. Тия имат ли си идея как се изкарват 1000лв.Само човек, който не се е качвал в кола и не си е имал работа с органите на реда, може да говори, че такава глоба е оправдана. Има светофари, които дори да минеш на зелено, в края вече си на червено. Само ще се вдигне мизата за полицаите, те това и чакат. Двамата като пишат, че си минал на червено *** обяснявай, че нямаш сестра... Узаконяване на полицейския рекет, това е!
До xmТова не значи, че трябва да преминавате на червено и да застрашавате или да унищожавате своя (колкото и да звучи грозно, но хак ви е!) или на невинни хора живот.
...при определени условия- значи, пак нашите и богаташите ще се отървават. Закон почне ли да се тълкува, да се гради на определени удловия не е закон, а парлама, про форма. Трябва ясно и категорично да се посочат случаите, когано може да се мине на червено линейка, пожарна, полиция, частна кола, която кара болен. И толкоз. Почнат ли условията прокурорското синче, което утрепа двама млади хора на тротоара преди две години остава да се радва на живота. А? Да не казахте, че са го осъдили? Ха, ха!
Тези дето го решават това, знаят ли как обикновените хора изкарват 1000 лв.?! Повечето хора не работят като полицаите за над 1000 лв. заплата, а за 270 до 600 лв. месечно. И повечето дето работим си плащаме осигуровките, а и тези на полицаите пак ние ги плащаме.
Кой ще докаже като минеш на зелено , че е червено -явно станишев , защото полицайте взимат , ако не дадеш значи е червено. Камерите не са доказателство.
В нормалните държави(пример Западна Европа),същите правила важат от годиниВ Белгия след като изкараш книжка 6 месеца си с временна такава и нямаш право да караш след 22:00 и да возиш други хора,ако те хванат в нарушение няма скоро да видиш книжкаСмъртността по пътищата ние е може би най-високата в светаЗа това тези 1000 лв глоба са малко,нужни са и по 1000 шамара за всички ***,които ръмжат и оспорват тези санкции
До анонимен: Че какво лошо има да пасеш крвите?Аз пася 16 крави,но всяка сутрин млекарката спира до нас в джобчето сгъвам от 180 до 200лв.Всяка сутрин.Та незнам,дали да продам кравите и да почна да работя за 500лв или да си я карам както знам?
До Аз:Драги сънароднико, в началното училище се учи един предмет, ако не се лъжа се казва "Безопастност на движението", който би трябвало да покрива частта с неправилното пресичане. Колкото до забраната за младежи по магистралите, от Обзор за варна се влиза само по "магистрала". Ако си студент и трябва да стигнеш с колата, к'во пра'йм? Минаваш за по-пряко през Айтос? Хамава работа е нашето за конодателство...
До Ico "Ako mi vzemat knijkata do jivot, napuskam Bulgaria !!!"МНОГО ВИ МОЛЯ: НАПУСНЕТЕ ПО-БЪРЗО!!!
Не е въпроса глобите да са космически а да знаеш, че като направиш нарушение, ще бъде санкциониран и че няма за пореден път да минеш номер. Така ще започнеш да се съобразяваш и дори няма да ти минава през главата да направиш нарушение. В България на хартия има закони, но реалността е съвсем различна.Ще глобят някой хиляда лв., тоя няма да има пари да ги плати, е си кара така...и какво от това.
До азКак ще глобиш пешеходец минаващ на червено?!? Нали трябва да го хванеш! Ще му вземеш номера ли? Градската среда трябва да е пешеходна зона!!! Както е в нормалните държави!А колите да ходят само по магистралите дето няма пешеходци!
Човешкия живот само 1000 лв ли струва??...Удари ли човек - отнемане на книжката и доживот в затвора!!!И без привилегията младите шофьори да возят до двама души! Напротив - който вози по-малко от двама души трябва да бъдат глобяван за замърсяване на околната среда!!!Не може 5 и повече меестна кола да вози само един човек. Тая кола диша въздуха на 100 души!...
Това добре, но каква трябва да е глобата за неправилно пресичащи пешеходци? Особено тези, които не са шофьори, нямат представа какво може да ги сполети. Пешеходецът може да спре много по-бързо от колата!!! Но тях не ги интересува - шофьорът е длъжен да ги пази, а ако не може да спре по каквато и да е причина? Да не говорим, че пречат на движението. Те са най-опасните в градска среда.
До до 199Извинявай, но когато видя такъв отчет като техния от която и да било друга партия (а това няма да стане, обзалагам се), тогава можеш да започнеш да говориш такива глупости. Между другото само - по същество на въпроса ти - структурите вечесе изграждат точно благодарение на тази субсидия. Ако те интересува - можеш съвсем лесно да провериш. И накрая - ако си интелигентен - ще си зададеш въпроса: Абе какво всъщност е това структура? А, ама то и пари ли трябвали за него? И откъде пари? Аа..
Вместо да измисляте какви ли не глоби и ограничения, замислете се как да повишите квалификацията на водачите на МПС. На по-голямата част от електората ви, не им пука какъв е ЗДП, тъй като са икономически неактивно население (в т.ч. пенсионери, инвалиди, безработни и други социално излъгани), т.е. не шофират активно. Другите са роми и карат без книжки, или с купени такива...
Докато законите НЕ важат за всички по равно няма да има оправия.Всеки, който се повози дори един ден ще установи, че закона не е еднакъв за всички, някой са правоимащи: могат да минават на червено, да нарушават грубо правилата.По-високите глоби просто вдигат границата на рушвета :)А другите промени, дето предлагат от БСП, даже не искам и да коментирам: абсолютни тъпнарщини от хора, дето се чудят какви глупости да измислят.
Минаваш на червено - 1000 лева глоба