6то ли никои не обели и дума за товарните превози?от тия дето пи6ите тук и набурзо оправихте бдж-колко от вас си имаъ напредстава за кво ства дума?стига с тия пътни4. влакове бееееееее-стра6но 6те е кат спрат товарните влакове,4е от там идват прите на железниците...я си помислете 6то продават товарните превози а не пътни4еските?4е кои 6те купи губе6тия сектор?
Н я м а н у ж д а от с т а ч к а! Няма нужда и от Тристранка. Предлагаме Генерално решение: Учредяваме ФОНД, средствата за който се набират от заплатите на всички от ГЕРБ (милиционери, полицаи, тъмничари, общинари и т.н.) и всякакви други ***, които са гласували за ГЕРБ. Размер 75 % от заплатата. С този фонд ще се финансира БДЖ, дупката в НОИ и всякакви други щети и колосални вреди, нанесени от некадърниците от ГЕРБ. Само така тъпанарите като отидат да гласуват ЩЕ МИСЛЯТ, АМА МНОГО ЩЕ МИСЛЯТ!!! Ако са оцелели при управлението на ГЕРБ.
Сметнах - милион и половина средно за заплати на съкратените! А ти с твоите 15-16 милиона направо се връни във 2-ри клас, че ставаш смешен. Заемите ги е теглило ръководството с одобрение на държавата! Така че тези 2000 човека, срещу които си ревнал като прасе въобще няма да решат проблемите на компанията! Без тази стачка, която обръща внимание на истинските проблеми - нищо няма да се реши и всичко ще си е по старому! Защо изибщо коментираш неща, които са далеч от твоята сфера!
БДЖ се нуждае от пари за да я сравнявате с чуждестранните жп по качество на услугата. А пари няма! А защо няма пари! Защото богатите в РБ неплащат данъци.Защото има плосък данък.Защото се позволява на богатия да имат офшорки и да избягват плащането на данъци.Защото богатите са по-добре от всякога в РБ.Вижте само стандарта който демонстрират.А дъравата по-бедна от всякога.Капитализма настъпва без съпротива в РБ.ОСЪЗНАЙТЕ СЕ КАКВО ПРАВЯТ ДЕСНИТЕ ПАРТИИ С ЖИВОТА НИ И БЪДЕЩЕТО НА ДЕЦАТА НИ.СТАЧКУВАЙ
лозунга на снимката звучи добре! лошото е, че важи и за другите партии в една или др. степен!
Влакът Сф - Видин спира на гара Видбол. Там слизат максимум 2 човека! За тези 2 души се поддържа персонал на гарата. За тези двама влакът намалява своя ход и удължава времето за пристигане до крайната точка. Заради тези двамата БДЖ е на загуба! БДЖ трябва да ускори времето и качеството за сметка на малките гари! Така ще спечели пътници за големите гари!София - Видин не трябва да е повече от 2:30 часа. Спирки само на Враца и Мездра! Така хората ще предпочетат влака пред кола или автобус!
ГЕРБ да кажат има ли разследване за изчезналите вагони,нещо не виждам осъдени по този въпрос,а и за целият грабеж в България.
Работата е там, че най-вероятно ще изгонят кадърните и работливите, а търтеите-връзкари и пенсионираните ще останат. И след 1 година ситуацията се повтаря.
Не е важно да има каквато и да е работа! Важното е да има качествена услуга! Не е важно да запазим 2000 човека на работа! Важното е да се запазят 1000 на качествени!
Добавям:* няколко работни линии на ден за градовете около София /Перник, Ихтиман и т.н./* СТРОГ КОНТРОЛ ВЪВ ВЛАКОВЕТЕ ЗА ПЪТНИЦИ БЕЗ БИЛЕТИ И ЗА КОНДУКТОРИ ПРОДАВАЩИ "НА РЪКА"Всичко друго е разхищение на средства и точене на държавата!
До 262. Май недовиждаш много. Кой иска пари, бе??? Хората искат да си запазят работата. Да има работа.. ***
Генералният директор на БДЖ каза още, че се правят списъци на стачкуващите железничари, които по думите му няма да получат заплати.
БДЖ се нуждае от тотален и генерален ремонт!!!* намаляване на количеството линии за сметка на качеството! 5 основни линии: София - Бс през ПлСофия - Бс през КСофия - ВарнаСофия - БлагоевградСофия - Видин* Влак 3 пъти на ден /на който не му харесва има коли, автобуси.../Никакви малки гари - разхищение на излишни пари за подръжка и заплати.Няколко големи основни гари /пример за южната линия/- София, Пазарджик, Пловдив, Ст.Загора, Бургас.* Персонал на половина.* ПО-БЪРЗИ ВЛАКОВЕ!!!!
Иван Иванов ,ами замисли се защо не са единни , едните са хора на герб спуснати затова не стачкуват , другите са прсото страхливци дето някои ги е заплашил , а останалите са безхаберници.Винаги е имало протести , но маи глупавото е ,че са културни ,а не дивашки като в Гърция и те не са за хвалба и за нещяло протестират.А медиите които са платени ?Там едва ли ги има.
Гледайте Новините и ще видите цялата администрация на КНСБ и ПОДКРЕПА.Колко обикновени работника от БДЖ видяхте
Цялото ръководство на БДЖ са дърти комунаги и милионери. Беден директор от БДЖ не си е тръгнал. Купуват се джипове, телефони, лаптопи на килограм и за тях си и за семействата и за приятелите със служебни пари. Служебни СИМ карти се взимат пак за цялото семейство. Стига глупости трябва да си завършил втори клас да сметнеш колко са откраднали от тези държавни субсидии. Какво са седнали да правят нов бардак със старите ку*ви, да изгонят първо ръководството.
110 влака замръзнаха по гарите на България