До Анонимен -нема нужда да влачи мкабел, ще лети с блутут над жп линиите... стига да електрифицирани
1% от популацията си играят със съдбите на останалите 99%. И проблемът е че тези 1% така са завладели умовете на останалите 99% чрез демокрация и свръх консумация, че последните изобщо си нямат идея къде се намират, какво става около тях и част от какъв заговор са.
Защо няма натиск върху "продавачите", така както и върху "клиентите" за по-чисти алтернативи? Къде е логиката в това да натискаш примерно Луфтханза да купят най-новите AirBus-и а да не натискаш AirBus да ги пуснат на нищожно ниски цени ?
До АнонименТочно така.но няма да мине тяхната. Той започна да се разпада.но ние какво търсим там не е съвсем ясно.
Не само големите авиокомпании са проблем. У нас например се навъдиха малки писти за малки самолети пета употреба, шумни, мръсни, тероризират населението, падат, често заорават в полето без да се разбере Такава има край Ихтиман -тероризира местните, и застрашава живота им.
А слушай сега десните полукълба на двете копилета гл.ас.Тодор Овчаров и Доцент Младен Младенов! Ако можеха да говорят:Младен "Голяма беля направихме някога, прецакаме осем човека по-добри от лъжливото Овчарче"Тодор"Пред тия копилета немах шанс аз единствения начин беше да навия Галя и да бутна пари на Младенов и Бочев" Галя "Е Тошко е много силен сега и чаровен!"Лазаров "Не защитих правилния човек"Бочев "Трябваха ми малко джобни.И това ми били държавни служители отговарящи за бъдещите учители!
"Който си мисли, че 2025 година няма да минем изцяло на зелена енергия..."/________Ще минете на зелена енергия. С 60% ток от ТЕЦ, 25% от АЕЦ и 10% от ВЕЦ знаеш ли га ще минем на вятър и соларки? За 4 години цял ЕС да дойде да строи тука безвъзмездно - пак е под въпрос дали ще смогнат. До тука за 15 години усилено строене имаме 1.5% зелена енергия.
Гл. Ас. Тодор Овчаров и Доцент Младен Младенов на вътрешен одит на МОН с поздравления за най-*** копилета!
Който си мисли, че 2025 година няма да минем изцяло на зелена енергия и тока ще е без пари от слънцето и вятъра, значи е много пpocт и не разнира нищо от енергетика.
А България за да стане 1 милион не трябва да прави нищо - след 30 години ще бъде 1 милион каквото и да прави, а може и по малко.
Що бе, нали Норвегия беще с най-много елеткрически коли. Кога минавате на вятърни мелници и соларни панели - 2022, или 2025та всички ще карате евтини Тесли, и самолетите ще са на ток и билетите за самолет ще струват като билетче за градски транспорт.
Китайските фабрики се затварят поради недостиг на електроенергия и перспективите са мрачни. Китайското правителство реши да премине към екологичен дневен ред и въведе по -строги правила за емисиите за промишлените производители. Но се оказа, че няма да е лесно, а през зимата може да има недостиг на гориво в Китай. За първи път от много години. В резултат на това решението беше признато за погрешно и отменено, но ще бъде трудно стартирането на заводите, а също така е проблематично да се увеличат доставките на въглища за предприятията.
2035 г. като забранят бензина няма да има коли, всичко ще мине на тротинетки и на колела, само избрани от елита ще имат коли. Вятърните перки и соланите панели могат да произведат едва 7-10% от необходимат енергия която потребляваме сега, а и без това електричестките коли са скъпи. Производството ще се свие с 80%, останалите без работа ще е са на базов доход, ако дотогава еврокомисарите не ги прочистат с ваксините, ако останат много хора ще има доброволна евтаназия. Става въпрос на Запад, в Русия и Китай не смятат да играят тая игра.
Богатите също плачат.Иначе и те ще умрат но за разлика от бедния те умират веднъж а бедния всеки ден.
Авиационният сектор под натиск, полетите ще са привилегия само на богатите