Има цели напълно ненужни линии на ГТ, да посочвам ли?Тролей 3 например, който напълно се покрива с тролей 5! Рейс 384 от летището до нищото ... По-голям проблем обаче е, че където има дублиращи се линии, те се водят за ръчичка - рейсове 64 и 304 до Манастирски ливади, трамваи 4 и 11 в Красна поляна, тролеи 1 и 2 в центъра, рейсове 60 и 73 в Овча купел, 73 и 107 по ул. Любляна ... 9 и 72 по Оборище
С това Неадекватно разписание само фъндъкова може да се качи на рейса, но за Самоков. Но е ясно, че Юрданка много краде и здраво надписва фактурите и Яко осчетоводява само намерения. 1,7 млрд. лв. нещо се изпаряват като алкохолни пари с Сливенския затвор......
Парко места ни е осигурил шефа. Благодаря. Около 30тина. Които са ни достатъчни за цялата фирма ,и са частна собственост. 90% ползвуваме собствен транспорт.
Тук се качваш от първа врата , "дупчиш" безконтактния билет и продължаваш , и графици спазват и шофьора има време да отговори на поздрава на всеки един , че и билети продава и на въпроси отговаря.
Понеже в Центъра няма как и да се паркира, с нетърпение чакам новите технологии и коли на автопилот! Отивам си значи с БМВ-то на работа и пускам колата да обикаля там в кръг на автопилот, докато стане време да си отида обратно в "Люлин" )))
Общината и 20-30% от приходите оптимизира, като си ги раздава под формата на бонуси, премии и такси-чекмедже
направете го левче кефче....и народа ке се утрепе да се вози.язе ми излиза скъпо с рейса,, та фатам с колата газ.марешки дава евтино дизела..
В метрито е г***з до г***з и като започнат да тръбят по високоговорителите с тъпотиите си за спазване на дистанция, направо ти идва да ги гръмнеш! Те хората по главите си само дето не са се натъпкали.
Последните два месеца всички бяха по моретата, децата не бяха на училище, какво измерване правят, какви статистики, без изобщо да се съобразят със сезона.....
Вижда се с просто око, че ГТ е последната грижа на любимата ни КМЕТска комшомолька /сипи по още 1 бира, por favor!/, чийто основен приоритет за ПОСЛЕДНОТО й избиране от заблудените придошли као варвари НОВИ софиянци бяха детските градинки, и то при положение, че народонаселението е с поне 2 леки коли минимум на брой семейство - виж cenSUS2012.bg!!! А и тия поголовни ремонти+попрафки едва ли допринасят и подобряват кой знае колко инфраStr... Трасето на 5-та претърпя 3 такива за V-ка и нещо: ФАКТ!
Като накарат индийците да си дупчат билет или да не се качват в транспорта и тези 30% ще се възстановят.Това племенце счита, че всички са му длъжни и трябва да го отхранват и развъждат без да са длъжни за каквото и да е. Управниците (Фандъкова) предпочитат да си затварят очите, защото това им е основния електорат.
Петдесет процента повече разходи, означава петдесет процента по-пълни нощни шкафчета. Нали не си мислите че Мата Хари тъпче шкафчинциту на бай чекмеджан старият строящ сикаджия.
30% по-малко пътници, 50% повече разходи за транспорта в София