Миналата седмица си взех "златния талон". През седмица пътувам София-Пловдив и обратно и всеки път колата е пълна. Взимам 5 лева на човек, въпреки че разходите са ми повече. Защо?: По екологично е да не пътуваш сам, по-приятно е, правиш секано на монополистите..., парите идват на последно място. Толкова по-въпроса! Който е против споделяното, да си плаща 20 лева за билет и да си пътува в рейсовете от зората на демокрацията, но моля не ни давайте акъл!
В голяма част от автобусите всички са сбити на тясно и е голяма клаустрофобия. При споделеното пътуване е по-удобно. Има и много автобуси без тоалетни и ако поскаш да ти спрат на пътя за една вода ти отказват.
Все някога ще изчезне някоя млада девойка, ще оберат двама-трима и нещата ще се върнат по старому.
Защо не се спомене как заради лобисткия натиск на собствениците същите ИЗМЪЧЕНИ автобусни фирми бе РАЗГРОМЕНО БДЖ , Съдбата и пазара си знаят работата , сега им се връща тъпкано , пожелавам им мъчителни и дълги фалити .... За съжаление същия лобизъм върлува и в здравоопазване , образование дори бг пощи бяха съсипани за сметка на частни куриерски фирми ... но за всичко си има видов ден
Подкрепям споделеното пътуване изцяло. По-надолу прочетох коментар, който се опитва да ни убеди да не оставяме живота си в ръцете на непознати. А нима качвайки се на автобуса не правим същото ? Някой ще кажат, че шофьора е професионалист. Да ама не ! Няколко пъти съм виждал шофьори от фирма с инициали Ю.И. да си преглеждат ФБ и скайп, докато шофират и направо ми се е изправяла косата. Е питам аз при безбожни цени, ниско качество и продължителност какво очаквате господа собственици на фирми ?
Защо политиците и превозвачите не се замислят какво кара участниците в тези групи да се доверяват на непознати, които да ги откарат до родните им места вместо на лицензираните превозвачи? Пример: София-Ямбол е 20 лв (без транспорта до автогарата). Последния автобус тръгва в 17:00 от София. Т.е за да се прибереш в петък след работа до Ямбол трябва да си вземеш отпуск или да си тръгнеш по-рано от работа. Като пътуваш с групата цената е 12-13 лв и тръгваш в удобен час. Нека всеки сам сметне
Брюксел - Париж 6 паунда, хубав автобус с тоалетна, Wi Fi - Megabus. София - Русе 23лв, раздрънкано... нещо - Union Ivkoni.
До 13-ти коментар,заплатата на шофьора е 600-700 лева на месец. Поддръжката всички знаем, че не се прави редовно. Чака се да се строши нещо. Приходи се крият, за да не се плащат данъци. Аз ли смятам като *** или превозвача, който *** пътниците с калпавата си услуга и държавата с данъците, които й дължи? А ти *** ли си като подкрепяш мошеници?
Ама преди години големите БДЖ шефове си направиха частни транспортни фирми. Държавата смачка БДЖ ( една държавна компания), тоест държавата взе от себе си за сметка на частните фирми, частните фирми, които смао лапат и нищо не дават.
Аз съм много дебел мъж - 130кг на 1.65 и веднъж при споделено пътуване шофьорът искаше да му платая в натура.Правете си сметката
при споделеното пътуване няма печалба, има единствено споделяне на разходите, като най-често това е само разхода за бензин. Разходите по придобиването на МПС, амортизация, данъци и такси са си изцяло за собственика на МПС-то. Това е разликата с транспортната услуга, която подлежи на лиценз и контрол и освен всичко изброено, начислява и печалба, която подлежи на облагане с данъци (т.е. заради което се издават касови бележки)
До Цонко: Все пак аз бих се доверил на професионален шофер, който има хиляди курсове зад гърба си, а не на непознат.
Без да защитавам никого от транспортния бранш, но споделените пътувания водят до фалит на малките и средни превозвачи, а не на големите "лоши" фирми.
До Помислете малко!ами то и шофьора на автобуса може да е психопат или пиян. Всъщност повечето, на които съм попадал са били точно такива. Всички знаем, как се придобива правоспособност в България и каква отговорност носят фирмите превозвачи в случай на инцидент. Не е като да не са се случвали инциденти с пияни шофьори и счупени автобуси!
Добре бе пичове, как така се организирате с непознати. Де да му знам акъла на шофера. Пияница ли е, наркоман ли е, пешлигар ли е, луд ли е? То гръм не удря всеки път.
Бързо, евтино, удобно – Facebook-ът пребори автобуса