Казахстан вади и продава повече нефт и газ от Русия.Партнират си с американски компании и печелят много, постоянно строят и обновяват. Погледнете новата им столица Астана!Хората са с висок стандарт и никой не иска да си спомня за Лада.
Нищо не произвеждат в Казахстан, имам колеги от там !Само бедняците карат стари Лади.Всичко друго е на корейски и японски коли!Нито произвеждат, нито карат Лада.Те и в Русия не ги карат вече.
А къде е ремаркето с акумолаторите.Това грозилище ще е като руските цветни телевизори.грозни ,тежки и некачествени.То затова вече не ги произвеждат.Скоро ще очакваме руския смартфон и руския лаптоп.
До 42 Служил съм на Урал. Харчеше 110 на 100. Мислиш ли, че някой изобщо ще купи /ще даде пари/ за нещо подобно? Добре, че бяха държавите от Варшавския договор да им го набутат насила, това автонедоразумение.
До 42"Руснаците продават колите си посвета, включително в Германия"Не стига, че пишеш откровени глупости, но ги пишеш и неграмотно.
Гледаш, ама не видаш по-далече от носа си.Затова и не виждаш.Руснаците продават колите си посвета, включително в Германия. Наскоро глледах тестдрайв филмче за Лада Нива от Англия.Освен това, в редица страни сглобяват Лади от машино комплекти - примерно в Египет, но и в ред други страни.На разбирача по камионите да кажа - Руските военни камиони се продават много добре в чужбина. Става дума за Урал. Мексико, Перу, Индия, Пакистан, Египет, ЮАР и ред други държави ги купуват и са супер доволни.
Руски фирми, които се опитват да хитруват с разни електрически коли са предатели. Електрическите автомобили, нямта бъдеще и не са в интерес на Русия.
1995г.Бургас - Гюешево.Камаз - ТИР.Товар 22 тона.Време....Два дена.Шофьорите бяха като пребити.Тоя дето ги хвали да се повози на такъв пък после да говори.Няма по голям *** от това нещо.
Камаз са направили 3 камиона за състезанието и толкова. Добре че държавата е дала пари за тях. Не се купуват в цивилизования свят.МАН и Мерцедес са с най-много продажби в Русия при камионите. После е Рено.
И защо никъде по пътищата няма Камаз-и, нали уж били яки ;)Защо в Русия се карат повече европейски и американски коли и камиони, трактори и друга земеделска техника?Защо не си купуват техни .Защото искат качество, а не ремонти всеки ден.
Ралито "Пътят на коприната" стартирало на 8 юли 2016 г. на Червения площад в Москва завърши на 24 юли 2016 г. в Пекин. Изминати са над 10 000 км.Победител е Айрат Мардеев от отбора на "КАМАЗ-Мастер". На второ място се класира Дмитрий Сотников - "КАМАЗ-Мастер". Трети остана Мартен ван ден Бринк от отбора на "Рено".
Само картинки и прототипи. Хайде, покажете една произведена и продадена зад граница, кола. По улиците гледам само "империалистически" коли.
И защо никой не купува страхотните Камаз ;)Дори хърватите пуснаха супер кола, а русия още е в 11 век
Най-важния въпрос-каква е цената!?Щото пробегът лесно може да се увеличи след доплащане,ама ако тая конфигурация струва едно 40 000$-много им здраве.Виж,под 20 000 си струва,дори и с тоя пробег,за из града и околностите е екстра.Лично аз съм фен на хибридите-в града на ток,извън него бензин/газ.
Фестивалите за авторска песен са доста странно събитие за България и българите, но са изключително популярни в Русия. Руснаците много обичат песните на бардовете и ги разпространяват в интелигентните среди. Едни от най-обичаните бардове са Юрий Визбор, Владимир Висоцки, Булат Окуджава, Татяна и Сергей Никитини, Олег Митяев.
Ето я! Lada показа Vesta на ток