Намаленията в последния петък на ноември, известни като "Черен петък", отдавна не са запазена марка на американския пазар. Те се преместиха и на Стария континент и у нас.

Миналият петък опашките пред моловете, задръстванията и тълпите по магазините бяха налице.

Още по темата

"Много е хубаво, че "Черният петък" започва да се разширява. Най-често използваният трик, който кара хората да бързат, е тип намаление до днес, до 17:00 часа, и вече не минава, защото хората знаят, че промоцията не е един ден. Потребителят има време да размисли, не е нужно да е припрян", коментира изпълнителният директор на  асоциация "Активни потребители" Богомил Николов пред Bulgaria ON AIR.

У нас "Черният петък" беше проведен в две последователни седмици. На определени места имаше и "черен уикенд", последвани от "кибер понеделник".

"Надявам се, че промоциите ще продължат и това ще се превърне в сезон на намаленията, а няма да е "тридневен фойерверк", допълни още Николов в "България сутрин".

Момчета от Бургас сигнализираха с видео за пуловери, закупени на една цена, но под червения етикет тя се оказала същата.

Изпълнителният директор на "Активни потребители" обясни, че засега не са постъпили фрапиращи сигнали, но все още не е минало много време и се очаква такива да се появят.
 
Той допълни, че много от потребителите подават сигнали в КЗП и КЗК, и че ако сме излъгани, имаме право да върнем стоката срещу парите, които сме дали.

"Трябва да се знае, че има ясно задължение към търговеците старата цена да бъде прилагана един месец преди да бъде намалена. Това за жалост не важи в интернет, остарял е законът. Особено там, където продажбите се увеличават все повече, да сме по-предпазливи", призова Николов.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase