Снимка: Pixabay

Започна процеса по подаване на искане за обезщетения за туристите, ползвали услугите на "Астрал Холидейз", съобщи застрахователната компания, с която е работил туроператора.

Клиентите закупили туристически услуги на подалия документи за обявяване в несъстоятелност туроператор "Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД, могат да се чувстват напълно спокойни, че ще получат финансова компенсация за пропадналите им почивки.

Още по темата

Благодарение на сключената застраховката "Отговорност на туроператора“ с покритие от 700 000 лв. между ЗК "УНИКА“ АД и "Астрал Холидейз Интернешънъл“ АД, потърпевшите клиентите на туроператора ще бъдат обезщетени по реда и условията на Закона за туризма и застрахователния договор.

Претенциите могат да бъдат подавани в офис на ЗК УНИКА АД, онлайн на сайта на компанията или на денонощния телефон 0700 11 50. Процесът по завеждане на искове е максимално улеснен с цел бързо обслужване на клиентите.

Изисква се единствено попълване на уведомление за настъпила вреда без нужните допълнителни документи. Служителите на компанията обслужват клиентите при нормални условия.

Срокът за обработка на документите е 15 работни дни, като от УНИКА въвеждат допълнителни мерки да се изплатят исковете максимално бързо.

Спешно ще се разглеждат претенции на клиенти, на които им предстоят пътувания до края на седмицата.
 
 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase