Снимка: foodpanda

Софиянци, които използват метрото, от днес могат да се возят на различна мотриса от познатите до днес.

foodpanda брандира колоритен розов влак, от чиито врати приветстват образите на познати и любими лица. Нестандартната мотриса е кулминация на кампанията "Твоят избор, твоята храна.

Инициативата е част от маркетинг стратегията на foodpanda, избирайки млади, динамични и талантливи публични лица, които олицетворяват визията и ценностите на бранда и неговите потребители. Компанията адаптира глобалната стратегия към локалните нужди на пазара, взимайки предвид местните особености и близки до потребителите вкусове и предпочитания.

Лицата, в които foodpanda се припознава, са актьорът Владо Карамазов, младата изпълнителка Деница Караславова, Иван Тишев и Надя, Стан и Стефи - популярни инфлуенсъри и писатели и Антоанет Пепе със съпруга си Филип и двете им дъщери, олицетворение на съвременното семейство.

Изборът на мотриса с ведра, розова трансформация, ще превърне пътуването от дома до офиса и обратно в едно приятно и цветно изживяване, смятат от компанията.

"Ние знаем, че когато си гладен, храната трябва да пристигне бързо и сигурно. Точно както когато човек пътува и иска да стигне бързо и навреме за където е тръгнал", допълват от foodpanda.  

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase