Снимка: Pixabay

3D холограмите до неотдавна бяха плод единствено на развинтеното въображение на филмовите сценаристи, но ето че по света вече виждаме все по-широко разпространение на подобни технологии. Основателят и съсобственик на "Хололед" Стоил Стоилов коментира възможностите на технологията в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

"3D холограмите навлизат все по-сериозно в индустрията и най-вече в рекламата. Според изследванията, продажбите на продукти чрез 3D реклама се вдигат с 30%", отбелязва Стоилов.

Германският цирк Roncalli привлече погледите на мнозина със спектакъла си през миналата седмица, на който бяха представени изцяло виртуално генерирани образи на животни. Подобна технология към момента е изключително скъпа, но с времето цената ѝ ще става далеч по-достъпна, за да може редица индустрии да се възползват от възможностите ѝ.

Целото интервю със Стоил Стоилов може да откриете на страницата на Bloomberg TV Bulgaria.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase