Снимка: Bloomberg TV Bulgaria

Човешкият фактор си остава най-важният фактор в хотелиерския бизнес. Това коментира изпълнителният директор на Виктория Груп Калоян Николов в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.

По думите му най-добрият начин за рекламиране на една туристическа дестинация е свързан с наличието на активна дейност в нея. 

В съвременните условия бързоскоростният и безплатен WiFi е единственото нещо, без което един хотел не може, отбеляза още Николов.  

Той подчерта също, че промяната в Закона за трудова мобилност, с която се дава възможност на българския хотелиер да привлича на стаж трудоспособни лица от държави извън ЕС, носи позитиви за ваканционния сегмент на хотелиерския бизнес. Наблюдава се интерес от страни като Украйна, Молдова, Беларус, коментира гостът.  

Вижте повече във видеото на Bloomberg TV Bulgaria 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase