Снимка: Pixabay

За българските компании е добре да погледнат към пазарите в САЩ и ЕС, но те са доста пренаселени, така че продуктите им трябва да са наистина интересни като предложения и като цени.

Това заяви бизнес адвокатът и основател на консултантската компания Law and Finance International Карло Горла в ефира на Bloomberg TV BulgariaТой коментира какви са възможностите една компания да се превърне в международен играч.

"Бих посъветвал първо да разгледат страната и да проучат вътрешния пазар. Много е важно да имат ясна представа за настроенията и за каналите на разпространение, както и за политическата ситуация в страната, а също и за конкурентните продукти, които се предлагат на този пазар", каза още експертът.

По думите му компаниите трябва да имат ясна представа за това какъв канал на разпространение искат да достигнат, но ако местният пазар е пренаселен и те изпитват трудности, износът не е препоръчителен. Системите за подход са различни при компаниите.

Вижте целия разговор във видеото на Bloomberg TV Bulgaria

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase