Снимка, архив Булфото

ЧЕЗ разработи и предлага на клиентите възможност да подават онлайн запитвания и сигнали до компанията и до енергийния омбудсман през корпоративния сайт www.cez.bg. Това съобщават от компанията.

Формулярите се намират в секция "Контакти". Желаещите да подадат сигнал към компанията, могат да го направят на интернет адрес: http://www.cez.bg/edee/qf/bg/ramjet/pishete-ni-2G, а тези, които искат да се обърнат към омбудсмана, могат да попълнят формуляр на адрес: http://www.cez.bg/edee/qf/bg/ramjet/ombudsman.

Подаването на сигнали по интернет гарантира не само по-бързото им получаване в компанията, но и улеснява подателя на сигнала.

При попълването на онлайн формуляр е необходимо да се посочи клиентски номер и имейл за обратна връзка, на който се изпраща входящ номер. Отговор следва да бъде получен в рамките на 30 дни.

Относно сигналите до омбудсмана - подателите получават потвърждение дали сигналът им е приет за обработка и очаквания срок за отговор.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase