Общо 5% от международните търговски вериги планират да разширят бизнеса си у нас през следващите пет години.

Това сочат резултатите от проучване, проведено сред 250 търговски вериги от консултантската компания Cushman & Wakefield (C&W).

То бе представено от Марк Бърлтън, оглавяващ отдел Международни търговски дейности в C&W, по време на семинар за търговските площи у нас, организиран от българския асоцииран партньор на компанията Forton International.

Същият е делът и за Словакия, Унгария и някои азиатски държави. Най-голям е делът на търговските вериги, които планират експанзия в Обединените арабски емирства, където разширяване предвиждат 9% от участвалите в проучването компании, следвани от Русия с 6%. След България се нареждат Словения, Хърватска и Чехия с 4%, следвани от Естония, Южна Африка, Украйна, Румъния, Германия и Хонконг с 3%.

Вижте още

 

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase