ВИП Брадър се превърна в най-успешното шоу в ефира на Нова телевизия и изобщо едно от най-гледаните предавания в национален ефир.

Най-високият досега среднодневен рейтинг на своята програма и най-високия рейтинг на създадено от нея риалити шоу е регистрирала в понеделник Нова телевизия, съобщиха от медиата.

Според предварителните резултати на Тв план/ТНС среднодневният национален рейтинг е 5,1 на сто, а пазарният дял на медиата - 35,6 процента.

24,3 на сто е бил рейтингът на "Нова телевизия" между 20,00 и 23,15 часа снощи, когато беше излъчен финалът на VIP Brother. Пазарният дял е 56 на сто, което е около един милион и 756 000 зрители.

Финалното гласуване и обявяването на първия победител, станало между 22,15 и 22,30 часа, е било наблюдавано от близо 2 160 000 души, което е 65 на сто пазарен дял.

Над 500 000 гласа са изпратени от 31 март 2006 г., когато вотът в предаването стана положителен, до 22,23 часа на 10 април, когато гласуването е прекратено.

65 на сто от тези гласове са били в подкрепа на победителя Константин.

Рейтингът на финала на VIP Brother е по-висок от рейтингите на финалните епизоди на първите две издания на Биг Брадър.

Финалът на Big Brother 1 на 17 януари 2005 г. е бил гледан от 1 567 000 души, рейтингът e 21 процента, а пазарния дял - 50,1 на сто.

Рейтингът на финала на Big Brother 2, излъчен на 19 декември 2005 г. е бил 20,6 на сто (над 1 534 000 зрители), а пазарният дял - 52,6 на сто.

Това се случи Dnes, за важното през деня ни последвайте и в Google News Showcase